ساسان نامی خواننده ایرانی را بیشتر بشناسید

ساسان نامی خواننده ایرانی است. Sasan Nami is an Iranian singer. ساسان نامی متولد  1381/10/04 در استان مازندران شهرستان ساری خواننده ایرانی است. او در چند سال اخیر در سبک دیسلاو فعالیت می کرد و بعد فعالیت خودش را با سبک رپ آراَندبی ادامه داد و توانست توجهات زیادی را در این 2 سبک به دست بیاورد و تا الان بیش از 13 موزیک حرفه ای را به همراه موزیک ویدئو منتشر کرده است.

ساسان در پیج اینستاگرام خود دنبال کننده های زیادی دارد و چهره های مشهور هم صفحه اش را دنبال می کنند.

ساسان نامی خواننده

وقتی شروع به سبک رپ و آراَندبی کرد طی چند سال موفق شد توجهات زیادی را به دست بیاورد.

اوج کار هنری او از موزیک حالم بده و گفتم دلبرمی شروع شد.

گفتنی است ساسان 2 اسم دارد؛ نام  شناسنامه ای او ساسان صالح حسین نژاد است و نام دوم ساسان که همه از کودکی با نام دوم ساسان او را  می شناختند و صدا می کردند.

زمانی که فعالیت خودش را در موزیک شروع کرد در کنار اسم خودش ساسان / اسم مستعار یا همان لقب نامی را گذاشت. نامی به معنی فردی نامدار و مشهور است و نام هنری آرتیستی ساسان نامی شد.

ساسان نامی یک موزیک بین المللی هم داشته به اسم قلب یخ زده با خواننده رپر اهل کشور نیجریه، دریمز بیبی که در پلتفرم های موسیقی منتشر شده و در اسپاتیفای هم وریفای شد.

نام قطعه های منتشر شده از ساسان نامی ٫ خیال ٫ رفتی. بلک لیست٫  تا سال دیگه٫  بیخالیش٫ بیخیالش۲ ٫ قلب یخ زده ٫حال خرابی٫ قلبم میگیره ٫ دیگه نیستم٫ حالم بده٫  گفتم دلبرمی ٫ رفتی 2 است و او تمام شعر های این قطعه ها را خودش می نویسد.

ساسان نامی

علاقه او به موزیک خیلی زیاد بود و او در کودکی دوست داشت خواننده باشد و در زمینه موسیقی فعالیت کند.

قبل از موزیک خیال ساسان صفحه اینستاگرام نداشت و زمانی که او در حال ساخت موزیک خیال بود اولین موزیک از 13 موزیک حرفه ای بود.

 ساسان نامی صفحه اینستاگرام خودش را ساخت و شروع به فعالیت در آن صفحه کرد و همانطور که گفته شد حالا در اینستاگرام دنبال کننده های زیاد دارد و چهره های مشهور او را دنبال می کنند.

لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟