نماهنگ تلفیقی پاپ سنتی "نگار" با صدای گروه ایهام + فیلم
حجم ویدیو: 23.74M | مدت زمان ویدیو: 00:03:14

به گزارش رکنا، نماهنگ "نگار" با صدای گروه ایهام، یک قطعه غمگین و عاشقانه است. ایهام بند  و یا ایهام نام یک گروه موسیقی تلفیقی پاپ سنتی است. گروه ایهام در سال1396 با همکاری زانیار خسروی با مازیار لشنی  در عرصه موسیقی فعالیت خود را آغاز کرد. جالب است بدانید که اولین قطعهٔ گروه  ایهام با عنوان بغض در همین سال منتشر شد که با استقبال بسیار خوبی مواجه بود. " بغض" از نظر بسیاری از کارشناسان موسیقی بهترین آهنگ در سبک پاپ و موسیقی تلفیقی است.

زانیار خسروی یکی از اعضاء گروه ایهام

زانیار خسروی

زانیار خسروی متولد بهار 1364 در تهران است. او خواننده، آهنگساز، ترانه‌سرا، تنظیم‌کننده، نوازنده وبازیگر کشورمان است که در اسفند 1392 اولین آلبوم رسمی خود را به نام ۲۸ منتشر کرد. زانیار، برادر کوچک‌تر سیروان خسروی، دیگر خوانندهٔ پاپ است. او در سال 1392 مجوز رسمی فعالیت خود را دریافت کرد.

مازیار لشنی یکی از اعضاء گروه ایهام

مازیار لشنی

مازیار لشنی خواننده گروه ایهام  متولد تابستان 1371 است. او چهره جدیدی در موسیقی پاپ ایرانی است که صدای خاص و سبک خواندنش که به موسیقی سنتی نزدیکتر است وی را از دیگر خوانندگان جدا کرده است و سبب شده تا خیلی زود نامش در میان اهالی موسیقی و نسل جوان معروف شود و با گروه ایهام به شهرت برسد.

لینک کپی شد
عرفان حسین پور دبیر گروه: مونا آجورلو
آیا این خبر مفید بود؟