رضا حجت زاده خاطرات فیلم خوب، بد، زشت را زنده کرد + فیلم
حجم ویدیو: 17.61M | مدت زمان ویدیو: 00:02:24

رضا حجت زاده با پیانو قطعه مربوط به فیلم سینمایی خوب، بد، زشت را نواخت و تنظیم کرد.

به گزارش رکنا، عنوان این کار که مشاهده می کنید "خوب، بد، زشت" است. آهنگساز آن انیو موریکونه است. رضا حجت زاده با پیانو این اثر موسیقایی زیبا و به یادماندنی را نواخت و تنظیم آن را هم در فیلمی که مشاهده می کنید انجام داده است.

Title: The Good, the Bad and the Ugly

Composer: Ennio Morricone

Re-arrangement & piano performance: Reza Hojatzadeh

اِنیو موریکونه کیست؟

اِنیو موریکونه

انیو موریکونه آهنگساز، تنظیم‌کننده، رهبر ارکستر و نوازنده ترومپت ایتالیایی بود. وی از سال 1961 میلادی برای 417 اثر سینمایی و تلویزیونی موسیقی نوشت.

جزئیاتی درباره "خوب، بد، زشت"

خوب، بد، زشت فیلمی وسترن محصول سال 1966 کشورهای ایتالیا، آلمان غربی، اسپانیا و آمریکا است. کارگردانی این فیلم بر عهده "سرجیو لئونه" بوده است و بازیگرانی چون "کلینت ایستوود"، "لی وان کلیف"، "الی والاش"، "آلدو گیفره" و "ریدا راسیموو" در آن به ایفای نقش پرداخته اند. خوب، بد، زشت به عنوان یکی از بهترین فیلم های ژانر اسپاگتی-وسترن شناخته می شود و در رتبه بندی سایت IMDB در رده نهم، 250 فیلم برتر قرار دارد.

فیلم خوب بد زشت

خلاصه داستان "خوب، بد، زشت"

"بلوندی" هفت تیرکش حرفه ای است که برای به دست آوردن پول تلاش می کند. "آنجل آیز" آدمکشی است که به هر نحوی دستورات را اجرا می کند به شرطی که دستمزدش پرداخت شود. "توکو" قانون شکنی تحت تعقیب است که از چیزهای که مخفی کرده محافظت می کند. "توکو" و "بلوندی" برای به دست آوردن پول با هم شریک می شوند، اما زمانی که "بلوندی" بر سر قرار پایبند نمی ماند...

لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟