کنسرت موسیقی خواننده معروف در سرزمین پدری اش

یراحی در این کنسرت مجموعه ای از قطعه‌های جدید و قدیم خود از جمله "بیست و یک روز بعد" و "آینه قدی" را به همراه تعدادی از تک قطعه‌های پرطرفدارش را برای مخاطبان اجرا می کند.

"نگو نگفتی" و "نفس" از جمله تک قطعه‌های پرطرفدار این خواننده جوان موسیقی پاپ است که اجرای آن‌ها در هر کنسرت با استقبال ویژه‌ای از سوی مخاطبان او رو به رو می‌شود.

همچنین "آشوب"، "عطر تو"، "امپراطور"، "آینه قدی"، "مثل مجسمه"، "شال گردن"، "بی دفاع" و "تو که می‌رفتی" از دیگر قطعه‌های پرطرفدار یراحی است.

جدیدترین آلبوم مهدی یراحی با عنوان "آینه قدی" از ۱۰ قطعه به نام‌های "آینه قدی"، "نفس"، "شال گردن"، "بی دفاع"، "تو که می‌رفتی"، "همین ساعت"، "بی سرزمین"، "مغلوب"، "سرما نزدیکه" و "نگو نگفتی" تشکیل شده است.

برندهٔ تندیس بهترین آلبوم موسیقی پاپ برای آلبوم امپراطور و بهترین قطعهٔ موسیقی پاپ برای قطعهٔ "امپراطور" ، بخش کارشناسی، از دومین جشنوارهٔ سالانهٔ موسیقی‌ما در سال ۱۳۹۲ و برنده جایزه باربد بهترین خواننده موسیقی پاپ برای آلبوم "آینه قدی" در جشنواره موسیقی فجر سال 96 از افتخاراتی است که یراحی در عرصه موسیقی به دست آورده است.

یراحی با خواندن تیتراژ فیلم سینمایی Movie "بیست و یک روز بعد" به کارگردانی سید محمدرضا خردمندان بار دیگر قابلیت های بالای خود در موسیقی و انتخاب‌هایش را نشان داد.

کنسرت مهدی یراحی روز پنجشنبه 13 اردیبشهت ماه در دو نوبت 18:00 و 21:00 و جمعه 14 اردیبهشت ماه ساعت 21:00 در تالار آفتاب اهواز برگزار می شود. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟