کنسرت موسیقی خواننده معروف در قشم و کیش

وی در همین راستا افزود: همچنین حاجیلی قرار است در شهرهای رامسر، چالوس، محمودآباد و متل قو کنسرت هایی برگزار کند اما تا امروز مجوز آن صادر نشده است .

مدیر برنامه های امید حاجیلی درباره برنامه های این خواننده بعد از نوروز 97 اظهار کرد: حاجیلی 15 روز به مسافرت شخصی می رود و بعد از آن در اردیبهشت ماه در شهرهای بجنورد، شیراز و ساری قصد برگزاری کنسرت دارد که طبعا با توجه به فاصله زمانی باقی مانده اقدام برای صدور مجوزهای آن انجام خواهد شد.

وی ادامه داد: آخرین کنسرت امید حاجیلی در تهران 24 اسفند ماه برگزار می شود و کنسرت بعدی او در تابستان 97 خواهد بود و در این فاصله برنامه ای برای اجرای کنسرت در تهران ندارد.

افشاری درباره دلایل اجرای کنسرت محدود حاجیلی در تهران توضیح داد: با توجه به اینکه در آذر یا دی ماه به صورت فشرده چند سانس کنسرت برگزار شد و همچنین با توجه به اینکه در روزهای منتهی به پایان سال نیز در چند سانس این خواننده روی صحنه رفته است ترجیح داده ایم که کنسرت بعدی او با این میزان فاصله برگزار شود.

وی درباره انتشار آلبوم جدید امید حاجیلی نیز بیان کرد: به دنبال انتشار آلبوم نیستیم اما تک قطعه منتشر خواهیم کرد و پس از انتشار قطعات در ماه های آینده آنها را در قالب آلبوم منتشر می کنیم.

مدیر برنامه های امید حاجیلی ادامه داد: در نظر داریم که تک قطعه ای به نام "یاریار" را دو روز پیش از عید نوروز منتشر کنیم به خصوص که موضوع آن در حال و هوای عید است.

افشاری دراین باره خاطر نشان کرد: انتشار قطعه "یاریار" منوط به صدور مجوز است که اگر پیش از عید صادر شود آن را منتشر خواهیم کرد. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟