حمله خواننده سرشناس و افسانه ای به ترامپ

دونالد ترامپ Trump چندی پیش در ماه ژوئن آمریکا را از معاهده پاریس برای کاهش انتشار گازهای گلخانه‌ ای بیرون آورد. او از جمله افرادی است که تحقیقات علمی درباره گرمایش جهانی را باور ندارد و آن را توطئه‌ ای از سوی چینی‌ ها برای گرفتن قدرت رقابت از صنایع آمریکایی می‌ داند.

مک‌ کارتنی که معمولا علاقه‌ ای به مصاحبه ندارد در این باره گفت: «شایعه دانستن گرمایش جهانی و تغییرات اقلیمی از سوی فردی مانند ترامپ برای من و افرادی که مثل من فکر می‌کنند چیزی جز دیوانگی نیست.»

خبر تکمیلی دیگر درباره «دونالد ترامپ» دیوانه مسلک و پُرحاشیه این است که بازیگر Actor خوش قامت و کشتی گیری چون دواین جانسون ملقب به «راک» اعلام کرد که قصد دارد در انتخابات بعدی ریاست جمهوری شرکت کند.

ستاره مطرح سینمای هالیوود پیشتر نیز علاقه خودش را به این امر ابراز کرده بود و اکنون در جدیدترین تفسیرش در این باره گفته است این امر می‌ تواند جنبه واقعی پیدا کند. وی گفت فکر می‌کند عرصه رییس جمهوری فرصت خوبی برای کار است.

آیا او واقعا در این زمینه شرکت خواهد کرد یا خیر را تنها زمان نشان می‌ دهد اما می‌ گویند او برای طرح این مساله یک دلیل مهم دارد. بر مبنای گزارش روزنامه‌های آمریکا، راک سازمانی را با عنوان «راک را پیش ببر ۲۰۲۰» راه‌اندازی کرده که قصد دارد با کمیسیون انتخابات فدرال همکاری کند تا در نهایت بتواند از حمایت آنها برخوردار شود. در صورت تحقق رویای «راک»، رقابت این بازیگر سینما Cinema با بازیگر عرصه سیاست در دوره آینده انتخابات ریاست جمهوری جالب خواهد بود؛ البته اگر «راک» بنا بگذارد که در گروه رقیب جمهوریخواهان قرار بگیرد.

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟