سلاجقه: با طبیعت کاری کردیم که اصفهان به پیچیده ترین استان محیط زیستی تبدیل شده است

به گزارش رکنا به نقل از فارس، علی سلاجقه، معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست کشور در جلسه شورای اداری شهرستان مبارکه اظهار کرد: دولت سیزدهم، دولت مردمی و انقلابی در بطن شما مردم است و هیچ پنج‌شنبه و جمعه‌ای نیست که اعضای دولت در استانی نباشند.

وی با اشاره به سخنان سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی، گفت: من به‌ عنوان نماینده رئیس‌جمهور وظیفه‌ دارم همه مسائل شهرستان را به گوش وزرا برسانم و تأمین اعتبارات لازم برای اتمام پروژه‌های نیمه‌تمامی که در بازدیدهای میدانی دیدم را حتماً پیگیری خواهم کرد.

رئیس سازمان حفاظت محیط‌زیست کشور ادامه داد: یکی دیگر از مشکلاتی که در بازدیدهای میدانی شاهد آن بودم بحث کارگاه‌ها و صنایع مزاحم شهری بود که مشکلاتی مانند زیرساخت‌های برق، آب و گاز داشتند که دولت حتماً در این بخش کمک خواهد کرد و مسأله پروژه بزرگراه امام رضا(ع) را به اطلاع وزیر راه و شهرسازی خواهم رساند.

آب زاینده رود یکی از دغدغه های مهم مردم اصفهان است

سلاجقه با اشاره به مسأله آب زاینده رود به عنوان یکی از دغدغه‌های مردم استان اصفهان است، مطرح کرد: متأسفانه با طبیعت کاری کردیم که استان اصفهان به پیچیده‌ترین استان محیط زیستی کشور در بحث آب، خاک و گیاه تبدیل‌ شده است و باید این مشکلات را حل کنیم.

وی همچنین بیان کرد: دولت مردانه در میدان است و مطمئن باشید روزهای خوبی در پیش است؛ در سفرهای استانی اعتبارات زیادی مصوب می‌شود و این تدبیر مسؤولان استان است که چگونه اولویت‌ها را تخصیص دهند و تمام اعتباراتی که برای سفرهای ریاست محترم جمهور مصوب می‌شود صد در صد به‌ طور نقدی پرداخت می‌شود و ما در سال ۱۴۰۰ حدود ۱۴ هزار میلیارد تومان هزینه‌های اعتبارات استانی داشتیم که نقدی پرداخت شد.

رئیس سازمان حفاظت محیط‌زیست کشور با بیان اینکه ریاست‌جمهور به‌تمام مسائل اشراف دارند، خاطرنشان کرد: اطلاعات رئیس‌جمهور در خصوص مشکلات اصفهان از من هم بیشتر است و این دولت به دنبال خیانت و اختلاس و چاپلوسی نیست و در میدان در کنار مردم بوده و مکلف است مشکل شما را حل کند؛ ما باید گوش شنوا داشته باشیم و مردم باید حرف خود را بزنند و به نظر من اگر بحث حمل‌ونقل در مبارکه سامان بگیرد خیلی از مسائل سامان گرفته است.

لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟