هوای ایران گرم تر می شود / سازمان هواشناسی اعلام کرد

سازمان هواشناسی پیش بینی کرده است که دمای هوای کشور در روزهای آتی افزایش خواهد یافت. البته طبق اعلام سازمان هواشناسی در نوار شمالی کشور از روز جمعه هوا کمی خنک می شود. سازمان هواشناسی برای برخی مناطق نیز در روزهای آتی بارش های خفیف پیش بینی کرده است. براساس اعلام سازمان هواشناسی، برخی مناطق سیستان و بلوچستان نیز در روزهای آتی شاهد گرد و خاک شدید خواهد بود. همچنین به گفته سازمان هواشناسی، روز جمعه دریای خزر مواج می شود.

به گزارش رکنا، بر اساس نقشه‌های همدیدی و آینده‌نگری سازمان هواشناسی امروز و فردا در ارتفاعات البرز مرکزی و ارتفاعات هرمزگان و روز چهارشنبه در ارتفاعات البرز مرکزی و ارتفاعات زاگرس مرکزی در ساعات بعدازظهر بارش پراکنده و خفیف پیش بینی می‌شود.

طی دو روز آینده در منطقه زابل در برخی ساعات وزش باد شدید و گردوخاک روی می‌دهد. همچنین از امروز تا جمعه افزایش نسبی دما در نوار شمالی کشور پیش بینی شده است.

بر اساس اعلام سازمان هواشناسی از بعدازظهر جمعه با نفوذ جریانات شمالی و گذر امواج تراز میانی استان‌های ساحلی دریای خزر، اردبیل و شمال آذربایجان شرقی و غربی رگبار، رعدوبرق، وزش باد شدید موقتی و کاهش دما روی می‌دهد. دریای خزر نیز از بعدازظهر جمعه مواج خواهد بود.

لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟