نماینده گرگان خطاب به ظریف: مثل سردار سلیمانی باشید

به گزارش رکنا ، رمضانعلی سنگدوینی در جلسه علنی امروز- یکشنبه - مجلس و در جریان بررسی مسائل سیاست خارجی گفت: من از آقای ظریف سوالی دارم. ایشان اعلام کردند سیاست های ما همیشه موفقیت آمیز است و همیشه ژست موفقیت را گرفتم ولی مسیری که طی کردم همیشه منفعلانه بوده است. ارتباط تجاری و اقتصادی ما در واردات و صادرات تعطیل است.

این عضو کمیسیون انرژی افزود: من در استان گلستان هستم، پنج ماه است مرز ایران و ترکمنستان تعطیل است. علی رغم اینکه ۳۴-۳۵ درصد مردم گلستان سنی و ترکمن هستند و می توانند ارتباط تجاری و اقتصادی با ترکمنستان ایجاد کنند ولی کاری از طرف وزارت خارجه انجام نشده است. استان گلستان یک استان کشاورزی خیز است و پرروش مرغ دارد اما کجا ما به ترکمنستان صادرات داشتیم.

بررسی مشکل گاز ایران و ترکمنستان

سنگدوینی با طرح این سوال که چرا مشکل گاز ایران و ترکمنستان تا الان حل نشده است؟، گفت: شما می گویید ما تسهیل گر هستیم. اگر بودید مردم گلستان در شرایط بد اقتصادی نبودند. در کریدور شمالی، گیلان، مازندران، گلستان و خراسان رضوی، شمالی اصلا صادرات و واردات با اوراسیا تعطیل است پس ژست موفقیت نگیرید.

نماینده مردم گرگان در مجلس خطاب به ظریف گفت: ببینید شهید سلیمانی چه کرد؟ و چه عظمتی ایجاد کرد. مثل سردار سلیمانی باشید که کشور را از داعش ملعون نجات دادند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 583259 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟