شنیده‌هایی از حضور احمدی نژاد و قالیباف برای ثبت‌نام در انتخابات

به گزارش رکنا، به نقل از برنا، در روزهای اخیر و همچنین امروز(16 آذر)، شاهد حضور شخصیت‌های نزدیک به محمود احمدی‌نژاد برای ثبت نام در انتخابات یازدهمین دور از مجلس شورای اسلامی بودیم. بر اساس آنچه که در وزارت کشور شنیده می‌شود، رئیس دولت دهم برای ثبت نام در انتخابات به وزارت کشور خواهد آمد.

همچنین شنیده‌ها حاکی از آن است که محمدباقر قالیباف نیز تا ساعاتی دیگر در وزارت کشور حضور خواهد یافت. همزمانی حضور این دو شخصیت در روز 16 آذر این فکر را قوت داده است که شاید این دو داوطلب ناکام ریاست جمهوری سال 96، در کنار یکدیگر جلوی دوربین‌ها حاضر شده و حتی با هم لیست مشترک دهند. این شنیده‌های در هاله‌ای از ابهام و سوال پیچیده شده است و پاسخ تا پایان امروز مشخص خواهد شد. باید متذکر شد که دیدار قالیباف و احمدی نژاد در آغاز سال 98 چنین گمانه هایی را تقویت می‌کند.

رئیس دولت دهم که آماج بسیاری از انتقادات سیاسی، اقتصادی و اجتماعی و دیگر عرصه‌هاست با رد صلاحیت شدن در انتخابات سال 96 موقتا از کارزار انتخاباتی کنار رفت. انتخابات مجلس مجالی ایجاد کرده تا چهره‌های نزدیک به محمود احمدی نژاد بسیج شوند. حالا با گمانه زنی درباره حضور وی و ثبت نامش در انتخابات مجلس، این تفکر قوت می‌گیرد که شاید شاهد حضور معنوی و فیزیکی طیف احمدی‌نژاد در مجلس یازدهم باشیم.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 523766 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟