از چهره های ورزشی تا وزیر احمدی نژاد

به گزارش رکنا، پس از علی نیکزاد، وزیر راه و شهرسازی دولت دهم، فاطمه جوادی معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست ایران دولت نهم، رضا تقی پور وزیر ارتباطات دولت نهم و عبدالرضا مصری وزیر رفاه دولت نهم، یک وزیر دیگر دولت احمدی‌نژاد نیز در انتخابات مجلس یازدهم ثبت نام کرد.

به نوشته مهر، «صادق خلیلیان» وزیر جهاد کشاورزی دولت دهم صبح امروز با حضور در میدان فاطمی نسبت به ثبت نام در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی اقدام کرد.

نماینده سابق دوباره در فکر بهارستان

حجت الاسلام حسین سبحانی نیا نماینده مردم نیشابور در دوره‌های دوم، سوم، چهارم، هفتم، هشتم و نهم مجلس شورای اسلامی، سومین چهره سیاسی بود که صبح روز جمعه به وزارت کشور آمد و داطلب انتخابات مجلس یازدهم شد.

نماینده کرمان هم آمد

محمدرضا پورابراهیمی نماینده فعلی مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی و رییس سابق کمیسیون اقتصادی مجلس نیز در ساعات اولیه امروز در انتخابات مجلس ثبت‌نام کرد.

چهره‌های فرهنگی و ورزشی هم جا نماندند

بنا بر گزارش ایسنا، «فرشاد فلاح» مدیرکل اسبق فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان و مدیرکل اسبق حوزه استاندار کرمان با حضور در فرمانداری کرمان برای انتخابات مجلس یازدهم ثبت نام کرد.

منصورالسادات هاشمی نائب رییس هیات فوتبال تهران نیز جزو کسانی بود که تا این لحظه در اننخابات ثبت‌نام کرده‌اند. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 523439 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟