پسر نوبخت ،سه نماینده ادوار مجلس و مدیر یک روزنامه در لیست ثبت نام شدگان مجلس

به گزارش رکنا، حمیدرضا پشنگ نماینده سابق مردم خاش در دوره نهم مجلس ، هادی مقدسی نماینده سابق مردم بروجرد در مجلس هشتم از چهره‌های سیاسی بودند که پیش از ظهر دومین روز ثبت نام با حضور در وزارت کشور برای شرکت در رقابت‌های انتخاباتی مجلس یازدهم ثبت نام کردند.

همچنین محمد عباسپور نماینده دوره های چهارم، ششم و هفتم مجلس پیش از ظهر امروز با تأکید بر اینکه به طور مستقل وارد انتخابات می‌شود از حوزه انتخابیه تهران ثبت‌نام کرد.

از میان اهالی رسانه نیز سعید احدیان مدیر مسئول روزنامه خراسان با حضور در ستاد انتخابات برای ثبت نام در انتخابات مجلس یازدهم ثبت نام کرد .

محمد سعید احدیان که برای ثبت‌نام از حوزه انتخابیه تهران در انتخابات به وزارت کشور آمده است، به فرآیندهای حاکم بر لیست انتخابات اصولگرایان اشاره می‌کند و می‌گوید: «جریان اصولگرایی سعی می‌کند تا افراد شایسته‌ای را برای قرار دادن در لیست خود انتخاب کند.»

وی تاکید می‌کند که «من خودم را در فرآیند جریان اصولگرایی عرضه می‌کنم و توانمندی‌های خود را ارائه می‌دهم» او در پاسخ به این سوال که اگر شما در لیست اصولگرایان قرار نگیرید، آیا به صورت مستقل در انتخابات شرکت خواهید کرد، می‌گوید: «قطعا به صورت انفرادی و مستقل در انتخابات شرکت نمی‌کنم، چون معتقدم نباید به لیست اصولگرایی لطمه زد.»

عضو شورای مرکزی حزب پیشرفت و عدالت معتقد است «اصولگرایان باید در انتخابات مجلس با یک لیست وارد شوند و به وحدت برسند تا نتیجه آن پیروزی در انتخابات و تشکیل یک مجلس کارآمد باشد.»

احدیان موکدا تاکید می‌کند: «کیفیت لیست انتخاباتی برای اصولگرایان خیلی مهم است.»

ثبت نام فرزند رئیس سازمان برنامه و بودجه

توحید نوبخت، فرزند رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور برای حضور در یازدهمین دوره انتخابات مجلس از وزارت کشور در حوزه انتخابیه رشت ثبت نام کرد.

از میان نمایندگان فعلی مجلس نیز محمد خدابخشی نماینده فعلی الیگودرز و سخنگوی کمیسیون برنامه بودجه و محاسبات با حضور در وزارت کشور ثبت نام کرد تا در صورت کسب آراء حوزه انتخابیه‌اش ۴ سال دیگر به عنوان نماینده الیگودرز در مجلس فعالیت کند .

۱۸۶ نفر در صف انتظار ثبت نام

حوزه انتخابیه فرمانداری تهران در مصلی امام خمینی(ره) شروع به کار کرد. بنابر آمار به دست آمده تاکنون ۱۸۶ نفر در حال ثبت نام در این حوزه انتخابیه هستند؛.

خدمت‌رسانی ۱۲۰ نفر در حوزه انتخابیه تهران به داوطلبان

همچنین در حال حاضر در حوزه انتخابیه فرمانداری تهران ۱۲۰ نفر مشغول به خدمت رسانی هستند.

پس از گذشته سه ساعت از آغاز به کار حوزه انتخابیه تهران، شکرالله حسن بیگی معاون سیاسی استانداری تهران از این حوزه انتخابیه بازدید و در جمع خبرنگاران گفت‌وگو کرد.

طبق اعلام سخنگوی ستاد انتخابات کشور، روز گذشته ۷۸۹ داوطلب حضور در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، ثبت نام قطعی کردند. «محمدحسن قدیری ابیانه»، «محسن علیجانی» نماینده فعلی مردم تهران و «حجت‌الاسلام سید محمد سادات ابراهیمی» نماینده دوره های هشتم و نهم مجلس ازجمله مطرح‌ترین چهره‌هایی بودند که روز گذشته با حضور در وزارت کشور برای انتخابات ثبت نام کردند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 522504 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟