حقوق های زیر 2 میلیون تومان، 44 درصد افزایش می یابد

رکنا اقتصادی : هادی قوامی روز چهارشنبه طی گفت و گویی در گچساران افزود: با توجه به نرخ تورم در کشو، مجلس با بررسی هایی که انجام داد پیشنهاد داد حقوق افرادی که سطح حقوق پایین تری دارند تا 44 درصد افزایش یابد.
وی ادامه داد: مجلس شورای اسلامی در بخش دوم افزایش حقوق مصوب کرد که متناسب با سقف اعتبار موجود ، حقوق کارکنان دولت تا 10 درصد افزایش یابد.
وی بیان کرد: همه کارکنان دولت اعم از قراردادی و پیمانی جدای از این افزایش 10 درصدی ، چهار میلیون ریال به حقوق آنها اضافه می شود.
قوامی تصریح کرد: تلاش شده با بهره‌گیری از ظرفیت‌های موجود، جدول افزایش حقوق‌ها به طور شفاف مشخص شود تا در این راستا دست دولت نیز برای پرداختی‌ها باز گذاشته شود.
وی گفت: رعایت عدالت یکی از مهمترین فاکتورهای در نظر گرفته شده در پرداخت حقوق به کارکنان دولت است.
قوامی گفت: عده ای از مردم برای تامین معیشت خود تحت فشار هستند و دولت و مجلس موظف هستند که به این افراد بیشتر توجه کنند.
رییس و تعدادی از اعضای کمیسیون برنامه و بودجه مجلس در سفری سه روزه ، امروز چهارشنبه وارد استان کهگیلویه و بویراحمد شدند. 
این نمایندگان در طول سفر خود به استان کهگیلویه و بویراحمد امروز چهارشنبه از بافت فرسوده دوگنبدان، شهرک صنعتی و صنایع نفت و گاز دشت گز گچساران دیدن کردند و در جلسه ای با فعالان اقتصادی و شورای اداری گچساران شرکت می کنند. 
اعضای کمیسیون برنامه و بودجه مجلس روزهای پنج شنبه و جمعه در یاسوج درنشست شورای گفت و گوی بخش خصوصی و دولت ،شورای برنامه ریزی و توسعه استان و نشست نمایندگان اتاق بازرگانی یاسوج شرکت می کنند و از کارخانه سیمان مارگون هم بازدید می کنند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 471806 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟