کشف محموله قاچاق در مازندران

به گزارش رکنا، سرهنگ مسعود تقدیسی رئیس پلیس آگاهی مازندران گفت: به منظور مقابله با ورود و عرضه انواع کالای قاچاق و حمایت از تولیدات داخلی طرح سراسری مبارزه با قاچاق کالا به مدت ۲ روز در استان به اجرا در آمد.

او افزود: در اجرای این طرح، ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی شهرستان‌های تابعه با هدایت عملیاتی کارآگاهان اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز آگاهی استان موفق به شناسایی عاملان عرضه کالا‌های قاچاق در استان شدند.

سرهنگ تقدیسی گفت: ماموران ضمن بازدید از واحد‌های صنفی شناسایی شده، با اجرای طرح کنترل محور‌های مواصلاتی در مجموع موفق به کشف ۸۷ دستگاه انواع لوازم خانگی، ۱۳۰ قلم لوازم آرایشی و بهداشتی، ۳۸ قبضه سلاح شکاری غیر مجاز، ۱۰ تن برنج و ۵۸ دستگاه تولید ارز دیجیتال در استان شدند.

ارزش کالاهای قاچاق کشف شده بیش از 24 میلیارد ریال

او ارز کالا‌های قاچاق کشف شده را برابر نظر کارشناسان بالغ بر ۲۴ میلیارد و ۹۰۶ میلیون و ۱۰۰ هزار ریال عنوان کرد و افزود: کالا‌های قاچاق کشف شده به سازمان اموال تملیلی استان تحویل و متهمان به مرجع قضائی معرفی شدند.

رئیس پلیس آگاهی مازندران عرضه کالای قاچاق را ضربه نظام اقتصادی کشور عدم رونق تولیدات داخلی و در نتیجه باعث فرسودگی کارخانجات تولیدی و بیکار جوانان جامعه برشمرد.

او از مردم خواست: ضمن خودداری از خرید و یا مصرف کالا‌های خارجی که معمولا از مسائل بهداشتی و استاندارد‌های لازم برخوردار نیست، در صورت مواجهه با عرضه کنندگان انواع کالا‌های خارجی مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 578577 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟