لرستان در توسعه ورزش از طریق فضای مجازی در کشور پیشرو بود

به گزارش خبرنگار رکنا در خرم آباد، حشمت اله امان الهی در مراسم تجلیل از جامعه ورزش تکواندو استان لرستان اظهار کرد: طی سالجاری با چالش مختلفی که در سیستم روبرو بودیم توانستیم به آرامش برسیم با وجود اینکه چالش کرونا ورزش ما را فلج کرده بود.

وی افزود: در بحث توسعه ورزش از طریق فضای مجازی به عنوان استانی پیش رو فعالیت را آغاز کردیم و همچنین خیلی از مسابقات و برنامه ها نیز از این طریق برگزار شد.

مدیر کل ورزش و جوانان لرستان بیان کرد: کرونا خیلی آسیب داشت اما مهم ترین حسن آن همین استفاده بیشتر از بحث فضای مجازی بود که خیلی از دوره ها و برنامه ها از این طریق برگزار می شود و لازم به رفتن به سایر استان ها را ندارند و افراد در کنار خانواده آموزش ها را با هزینه کمتری طی می کنند.

یکی از الزامات در هیات ها ابتدا همگانی و سپس استعدادیابی است

امان الهی تصریح کرد: اعتقاد دارم همه هیات ها در بحث همگانی کردن ورزش باید کوشا باشند و افراد زیادی را جذب ورزش کنند و سپس با استعدادیابی شرایط لازم در مسیر حرکت آن ها به سمت قهرمانی فراهم می‌شود 

وی افزود: توجه به مناطق روستای و عشایری نیز با بیش از گذشته صورت گیرد که از این رو ما ۲۰ مکان در دو شهرستان را تجهیز کردیم و برای سال آتی ۴ شهرستان دیگر استان نیز در این طرح تجهیز می شوند.

مدیر کل ورزش و جوانان لرستان اظهار کرد: ۲۰ چمن مصنوعی به افتتاح رسیدند و ۱۵ چمن مصنوعی برای سال آتی برنامه طبق برنامه‌ای که در پیش داریم کار ساخت شان آغاز خواهد شد.

باید بانوان در ورزش، همه کاره فعالیت‌های خود باشند

امان الهی گفت: توجه به ورزش بانوان و استفاده از این ظرفیت برای اجرای همه برنامه ها مهم ترین مطالبه ما است و همه کاره ورزش بانوان در استان باید خود بانوان باشند.

وی اظهار کرد: دانش و آموزش در بین مربیان و داوران  ورزشی باید بیشتر تقویت شود و اگر نیاز باشد برای دانش افزایی مربیان کشوری را به استان خواهیم آورد.

مدیر کل ورزش و جوانان لرستان بیان کرد: امیدواریم در سال آینده شاهده شکوفایی در ورزش استان باشیم و در المپیک و پارالمپیک حتما با کسب سهمیه بتوانند بدرخشند و پرچم کشور عزیزمان ایران را به اهتراز در بیاورند.

لرستان_خرم آباد، امین پارسا

 

کدخبر: 669465 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟