از تولیدکنندگان داخلی انتظار کیفیت بالا داریم/ سرباز رئیسی خواهیم بود

دکتر سعید عمرانی بمناسبت هفته قوه قضائیه نشستی برگزار کرد.

نشست خبری دکتر سعید عمرانی، معاون قضائی دادستان کل کشور برگزار شد.

دکتر سعید عمرانی، معاون قضائی دادستان کل کشور در خصوص اقدامات دادستانی برای مبارزه با قاچاق کالا و ارز به خبرنگار اجتماعی رکنا اظهار داشت: در ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز، ضابطین تحت نظارت قوه قضائیه مرتباً جاهایی که تخلف گردش های مالی گزارش شود را پیگیری می کند و این ربطی به کار جهادی و غیرجهادی ندارد.

عضو ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز ادامه داد: از زمانی که نمایندگی قوه قضائیه را بر عهده گرفتیم، گروه جهادی در بحث مبارزه با جرائم سازمان یافته تشکیل دادیم تا نیرو و انرژی ما روی مطالبی باشد تا خود را درگیر جزئیات نکنیم، مثلاً زمانی یک خانم را که بازداشت کرده بودند که دور کمرش 20 متر پارچه پیچیده بود، این درحالی است که پرداختن به این مسائل مثل این است که فردی را دنبال نخود سیاه بفرستیم.

وی در خصوص تلاش قوه قضائیه در راستای مبارزه با کالا و ارز قاچاق گفت: قوه قضائیه دنبال جرائم سازمان یافته است و برای هریک از آن ها ابزار و سازوکار های خود را دارد. ضمناً تعیین و تکلیف سازوکارهای مبارزه با جرائم دارای پکیج کاملی است که اگر فقط به یکی از آن ها توجه کنیم، مابقی اش دیده نمی شود. ما به آقای رئیسی قول داده ایم که در این زمینه دستاوردهای خوبی داشته باشیم.

سعید عمرانی در مورد اعتراض بعضی از مصرف کنندگان کالاهای تولید داخلی از کیفیت پایین اما قیمت بالای برخی کالاها گفت: زمانی که ما به ال جی و سامسونگ می گوییم نباید اجناس بی کیفیت خود را به ایران بفرستند، انتظار داریم تا تولید کنندگان داخلی نیز در حوزه های مختلف از جمله پوشاک، خودرو و لوازم خانگی و امثالهم کیفیت کالای خود را بالا ببرند تا ما نیز از آن ها حمایت کنیم. بنابراین نباید این گونه باشد که ما صرف اینکه یک تولید کننده جنس بی کیفیت تولید کند و ما از او حمایت کنیم.

معاون قضائی دادستان کل کشور در رابطه با انتخاب آیت الله رئیسی به عنوان رئیس دولت سیزدهم و رابطه قوه قضائیه با قوه مجریه در آینده گفت: قوه قضائیه از این بهع بعد به صورت تمام قد حامی آیت الله رئیسی خواهد بود زیرا موفقیت ایشان در قوه مجریه برابر است با امید مردم و شکوفایی اقتصادی و اجتماعی ملت ایران. بنده در طول خدمتم در هرجایی که باشم برای ایشان سرباز خواهم بود.  آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

 

آیا این خبر مفید بود؟