تصادف پژو با درخت در قم با 3 زخمی + عکس ها

 درساعت 12:19 دقیقه روز گذشته شاهدان حادثه برخورد یک دستگاه خودروی سواری با درخت در آزادراه قم به سمت تهران قبل از عوارضی، با سامانه 125 تماس گرفته و ضمن ارائه اطلاعات درخواست کمک کردند که ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران بی درنگ آتش نشانان ایستگاه 50 را عازم محل حادثه کرد.

به گزارش رکنا، به گفته سید محمود میر محمدی فرمانده آتش نشانان اعزامی؛ یک دستگاه خودروی سواری پژو 405 درحین حرکت در آزادراه تهران - قم به علت نامعلومی از مسیر اصلی خود منحرف شده و پس از برخورد با یک اصله درخت در حاشیه جاده متوقف شد که در پی وقوع این حادثه هر سه سرنشین خودرو آسیب دیدند و در داخل خودرو محبوس شدند.

وی ادامه داد: نیروهای آتش نشانی بلافاصله پس از چیدمان علائم راهنمایی در طول مسیر، اقدام به بازدید و بررسی و ایمن سازی اولیه کرده و با استفاده از ابزارهای مخصوص مشغول نجات محبوس شدگان از داخل این خودرو شدند.

میر محمدی تصریح کرد: با توجه به شدت مصدومیت سرنشینان، آتش نشانان در حضور عوامل اورژانس هر سه سرنشین را از داخل اتاقک خودرو خارج کردند تا مداوا بر روی آنان انجام شود.

وی افزود: مصدومین این حادثه که دو زن 30 و 75 ساله و یک مرد 60 ساله بودند، بلافاصله جهت مداوا به مراکز درمانی منتقل شدند و آتش نشانان نیز پس از انتقال خودرو به حاشیه امن، اقدام به ایمن سازی خودرو و پاکسازی سطح جاده کردند.

شایان ذکر است: علت بروز این حادثه توسط کارشناسان پلیس راهور در حال بررسی است.

تصادف با درخت

تصادف با درخت

تصادف با درخت

تصادف با درخت

کدخبر: 702545 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟