حکم جالب قاضی البرزی به 2 متهم

به گزارش رکنا ؛‌ در این مراسمی که با حضور اکبری فیض آبادی قاضی شعبه چهارم دادیاری نظرآباد، فرمانده و جانشین یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان، ریاست اداره منابع طبیعی و مجموعه همکاران منابع طبیعی شهرستان در جوار تالاب صالحیه شهرستان نظرآباد برگزار شد دو تن از محکومین آسیب رسان به طبیعت با دستور قاضی اکبری فیض آبادی اقدام به خرید و کاشت ۶۰ اصله نهال غیر مثمر نمودند.
این قاضی حامی و دوستدار طبیعت و محیط زیست با اشاره به اینکه اجرای این چنین محکومیت‌هایی بهترین راه مقابله با افراد خاطی و محکوم در این زمینه است گفت: این روش جایگزین مناسبی برای صدور حکم حبس برای خاطیان و محکومین در این زمینه است.
همچنین در این مراسم مقرر گردید که یکی از این محکومین به حفاظت و نگهداری از این ۶۰ اصله نهال در مدت تعیین شده پرداخته و اداره منابع طبیعی شهرستان نیز به نظارت مستمر و گزارش به قاضی اکبری فیض آبادی در این زمینه اقدام نماید.
نکته جالب در این مراسم که با جلسات متعدد کارشناسی با مجموعه دادگستری و قضات شهرستان صورت گرفت استقبال خوب محکومین از این گونه احکام بود که این افراد اعلام کردند که به طور مستمر و با اعمال نظریات کارشناسان اداره منابع طبیعی شهرستان از این درختان حمایت و محافظت خواهند کرد.
در ادامه این مراسم از بوستان روستایی صالحیه که در اسفند ماه سال گذشته به مناسبت هفته منابع طبیعی در این روستا و در جوار تالاب صالحیه توسط اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان احداث گردیده بود بازدید به عمل آمد که قاضی اکبری فیض آبادی از مجموعه منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان بابت حفاظت از اراضی ملی و انفال و نیز توسعه فضای سبز و مقابله با بیابان‌زایی و ریزگردها قدردانی و تشکر بهعمل آورد.
در انتها مهندس سیفی ریاست اداره منابع طبیعی شهرستان نیز بابت حمایت‌ها و پیگیری‌های مجموعه دادگستری شهرستان به خصوص این قاضی محترم تقدیر و تشکر و اعلام نمود که مجموعه منابع طبیعی شهرستان پیگیر و پذیرای این چنین احکامی است که تاثیر شایانی در ترویج فرهنگ منابع طبیعی و تبدیل آن به فرهنگ عمومی دارد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 474008 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟