به گزارش رکنا، برگزاری یک کنسرت موسیقی پاپ به خوانندگی فرزاد فرخ، دوشنبه شب، پس از یک شب اجرا، با دستور دادستان بجنورد لغو شد.
علت لغو این برنامه، برخی ناهنجاری‌ها و عدم رعایت شئون اسلامی توسط افراد حاضر در شب نخست برنامه عنوان شده است.
گفته می‌شود بیش از ۷۰ درصد از بلیت‌های این کنسرت در خارج از استان خراسان شمالی فروخته شده و هنجارشکنی، عدم رعایت قوانین برگزاری و تخطی از ساعت اتمام کنسرت از دیگر دلایل لغو در یکی از هتل‌های بجنورد ذکر شده است.
سرپرست معاونت امور هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی در این باره گفت: تمامی فرآیند‌های قانونی لازم برای اجرای این کنسرت طی شده بود.
ابوالحسن حیدری افزود: مکاتبات لازم با فرماندار بجنورد و فرماندهی انتظامی به انجام رسید که در نهایت هر ۲ مرجع برای اجرای برنامه اعلام هماهنگی و همکاری کردند.
وی اظهار کرد: علاوه بر این، جلسه هماهنگی دیگری با حضور نمایندگان فرمانداری، نیروی انتظامی، مجموعه داریوش و مدیر موسسه مجری قبل از اجرای کنسرت برگزار شده بود.
حیدری تصریح کرد: با توجه به متن مجوز، اجرای برنامه در ۲ روز و هر روز در ساعات ۱۸:۳۰ و ۲۱:۳۰ پیش بینی شد در روز اول به دلایلی همچون تنظیم صدا اجرای اول با تاخیر آغاز شد که همین امر باعث شد در مجموع پایان اجرا‌های روز اول با تاخیر ۴۰ دقیقه‌ای همراه شود.
وی اضافه کرد: در روز دوم همکاران نیروی انتظامی در خصوص ساعات اجرا و نیز مدیریت سالن مواردی را طرح کردند که مجموعه اقدامات و پیش بینی‌های فرهنگ و ارشاد اسلامی برای نظم و انضباط و رعایت شئون اسلامی تشریح شد و جلسه‌ای نیز برای حل مشکل در فرمانداری تشکیل شد، اما علیرغم همه تلاش‌ها و پیگیری ها، اجرای سوم که آخرین اجرای برنامه بود مورد موافقت دادستان مرکز استان قرار نگرفت و لغو شد.
سرپرست معاونت امور هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی با عذرخواهی از شهروندانی که علیرغم تهیه بلیت موفق به تماشای این برنامه نشده اند، اعلام کرد: وجوه بلیت این افراد توسط موسسه مجری در اسرع وقت به آنان بازگردانده می‌شود.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 483338 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟