آغاز ثبت نام داوطلبان شوراهای روستایی از ۱۶ فروردین در قزوین + عکس

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری قزوین، منوچهر حبیبی معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار و رئیس ستاد انتخابات استان اعلام کرد: ثبت‌نام از داوطلبین شوراهای روستایی از شانزدهم فروردین ماه آغاز می شود و به مدت یک هفته ادامه خواهد داشت.

حبیبی گفت: ۶۷۹ روستا در استان واجد شرایط برگزاری انتخابات شوراهای روستایی می باشند.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری قزوین افزود:داوطلبان شوراهای روستایی،در حین ثبت نام می بایست گواهی عدم سوء پیشینه داشته باشند و برای دریافت گواهی عدم سوء پیشینه می توانند به دفاتر خدمات قضایی،دفاتر پیشخوان و دفاتر پلیس +۱۰ مراجعه نمایند.

رییس ستاد انتخابات استان قزوین تاکید کرد:تعطیلات نوروزی فرصت مناسبی است که اهالی روستا با همفکری و مشورت، افراد علاقه مند، توانمند و دارای شرایط لازم را جهت داوطلبی در بین خود تعیین و جهت ثبت نام تشویق نمایند.

حبیبی افزود: روستاهایی که دارای شورا می شوند،ضمن اینکه صاحب دهیار خواهند شد روند توسعه، عمران و آبادانی روستا شتاب خواهد گرفت.

رئیس ستاد انتخابات استان گفت: روستاهای دارای شورا،از اعتبارات ویژه برخوردار می شوند و کمک های لازم از طریق شورا و دهیاری روان‌تر انجام خواهد شد.

حبیبی گفت: شورا به عنوان سیاستگذار اصلی توسعه روستا و دهیار به عنوان مجری سیاست ها،پیگیری امور را به صورت ویژه دنبال خواهند کرد.

رئیس ستاد انتخابات استان قزوین افزود:داشتن شورا و دهیار در روستا فرصتی است که مردم می بایست از آن با معرفی و حمایت از داوطلبان شوراها، استفاده نمایند.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 672359 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟