از افزایش 17 درصدی مصرف گاز طبیعی در استان قزوین خبر داد

به گزارش خبرنگار رکنا از قزوین ، اسماعیل مفرد بوشهری مدیر عامل این شرکت اعلام کرد کل مصرف گاز استان در نخستین روز زمستان امسال بیش از  13 میلیون و 600 هزار مترمکعب بوده که در مقایسه با دوره مشابه سال قبل ، 2 میلیون مترمکعب افزایش یافته است.

مفرد بوشهری با اشاره به افزایش مصرف گاز در بخش های خانگی، تجاری و عمومی افزود : افزایش مصرف گاز در این سه بخش در 9 ماه سال جاری بیش از 98 میلیون متر مکعب نسبت به سال قبل بوده است که نشان از افزایش 15 درصدی در این بخش ها دارد.

وی همچنین به افزایش 7 درصدی مصرف گاز در بخش صنایع و CNG اشاره کرد و گفت : مصرف گاز در بخش صنایع و CNG  در 9 ماه گذشته بیش از 72 میلیون متر مکعب نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش داشته است.

وی در ادامه اظهار داشت : هم اکنون عمده مصرف گاز طبیعی مربوط به شهرستانهای قزوین و بوئیین زهرا است که این شهرستانها رکوردار مصرف گاز طبیعی در استان می باشند.

مهندس بوشهری در پایان با تاکید بر لزوم مصرف بهینه گاز افزود : مشترکین می توانند با اقدامات کوچک نظیر تنظیم دمای محیط بین 18 تا 21 درجه سانتی گراد، تنظیم دمای موتورخانه روی 60 درجه سانتی گراد و استفاده از  پرده های ضخیم تر، شرکت گاز را در استمرار خدمات رسانی یاری نمایند.

قزوین / سید مرتضی نصری

کدخبر: 645836 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟