رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای تاکستان:  حمل و نقل با حمایت رسانه ها پویا تر می شود

رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای تاکستان در دیدار با مسئول امور استانهای خبرگزاری رکنا گفت: رسانه ها به عنوان دیده بان جامعه و افکار عمومی نقش موثری در پویایی حمل و نقل ایفا می کنند.

مرتضی طاهرخانی که میزبان سرپرست سازمان امور استانهای خبرگزاری حمل و نقل کشور بود ضمن قدر دانی از نقش رسانه ها گفت: رسانه ها به عنوان منبع اصلی اخبار معتبر و قابل استناد نقش موثری در ارتباط بین مردم و مسئولان دارند، رسانه ها مشکلات و مسایل مهم را که جز دغدغه های اصلی مردم می باشد به گوش مسئولان رسانده تا در جهت رفع معضلات بتوانند راحت تر تصمیم بگیرند.

او تصریح کرد: پویایی حمل ونقل با کمک رسانه ها همواره یکی از اهداف جامعه توسعه یافته است که در هم اندیشی و همراه کردن افکار عمومی برای اجرای طرح های مهم و مفید موثر بوده و نقش اصلی در فرهنگ سازی را ایفا می کند. بسیاری از اهداف مبهم و اشکالات که به دور از چشم مردم و مسئولان می باشد توسط رسانه ها شناسایی و برای پیشبرد آن به سمت اصلاح اقدام می شود. 

 

طاهرخانی اظهارداشت: با توجه به اینکه راه مواصلاتی همدان زنجان در محدوده تاکستان قرار دارد، تمهیدات لازم برای تردد خودروهای مسافربری و باری اندیشیده شده که اطلاع رسانی آن از طریق رسانه ها صورت گرفته و هماهنگی لازم با عوامل اورژانس،هلال احمر، پلیس راه، برای اقدامات لازم در هنگام بحران و حادثه انجام شده است.

در ادامه این دیدار سرپرست سازمان خبرگزاری حمل و نقل کشور ضمن تمجید از عملکرد راهداری و حمل و نقل تاکستان گفت: راهداران و مسئولان از رسانه ها به عنوان بازوان اصلی در حوزه سیاست های اجرایی و اطلاع رسانی بهره گیرند، تشریح عملکرد خستگی ناپذیر عوامل راهداری در روزهای حادثه و بحران و برفی نگاه مردم را به این قشر زحمتکش تغییر خواهد داد که نهایتا همدلی و همراهی بیشتری صورت می گیرد.

نصری در مایان گفت: خبرگزاری رکنا،ضمن توجه به اصل حرفه ای گری در امانتدار اخبار و اطلاعات آمادگی خود را برای پوشش اخبار در هر زمان ممکن اعلام می دارد تا به عنوان بازوی فکری و خبری راهداری و حمل و نقل جاده ای انجام وظیفه کند.

قزوین رکنا سید مرتضی نصری

کدخبر: 644620 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟