نوآر،جنایی، ملودرام، رازآلود در ترکیب بسته پانزدهم از فصل هفت

به‌ گزارش رکنا به نقل از روابط‌‌‌عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، پانزدهمین جلسه از هفتمین فصل پاتوق فیلم کوتاه ، روز دوشنبه 14 شهریورماه، با نمایش 4 فیلم کوتاه برگزار می‌شود.

در این جلسه از فصل هفتم پاتوق که توسط انجمن سینمای جوانان ایران برگزار می‌شود، فیلم‌های‌کوتاه «موش کور» به‌نویسندگی و کارگردانی محمدحامد ستاری، «دکل» به‌نویسندگی و کارگردانی بابک مصطفوی، «آخرین لالایی در تهران» به‌نویسندگی و کارگردانی محمد وحدانی و «حیاط» به‌نویسندگی وکارگردانی مصطفا سلیمانی به نمایش درخواهند آمد.

در این رویداد کاوه قهرمان ، به‌عنوان کارشناس ویژه جلسه پانزدهم، پس از اکران آثار با کارگردانان فیلم‌های به نمایش درآمده به گفت‌و‌گو نشسته و آثار را مورد تحلیل و بررسی تخصصی قرار خواهد داد. اجرای این برنامه را محیا ساعدی بر عهده دارد.

فیلم کوتاه «موش کور» به‌نویسندگی و کارگردانی محمدحامد ستاری، در ژانر «درام اجتماعی»، به‌تهیه‌کنندگی رضا ملک‌زاده ساخته شده است.

بابک مصطفوی «دکل» را در ژانر «نوآر - جنایی» نویسندگی و کارگردانی کرده و تهیه‌کنندگی این اثر را نیز مشترکا با انجمن سینمای جوانان ایران – دفتر خمینی‌شهر بر عهده داشته است.

«آخرین لالایی در تهران» به‌ نویسندگی و کارگردانی محمد وحدانی، اثری در ژانر «ملودرام»، به‌ تهیه‌کنندگی مشترک محمد وحدانی و مهسا قنبرپور تولید شده است. ستاره پسیانی ، علیرضا ثانی‌فر، سیاوش چراغی‌پور و با صدای سهیلا گلستانی، نقش‌آفرینان این فیلم کوتاه هستند.

نویسندگی، کارگردانی و تهیه‌کنندگی «حیاط» را نیز مصطفی سلیمانی در ژانر «رازآلود» برعهده داشته است. اسماعیل محرابی و مهتاب ثروتی نقش‌آفرینان این اثر هستند.

پانزدهمین جلسه فصل هفتم پاتوق فیلم کوتاه، دوشنبه‌ 14 شهریورماه ساعت 14 در پردیس سینمایی چارسو، سالن شماره 6 برگزار می‌‌شود و شامل نمایش آثار و جلسه نقد و بررسی خواهد بود.

حضور برای تمامی علاقه‌مندان آزاد و رایگان است.

کدخبر: 822023 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟