کنت به دنبال جلب نظر نویدکیا؟

به گزارش رکنا، تیم فوتبال استقلال امروز از ساعت 16 در ورزشگاه آزادی میزبان سپاهان اصفهان است. بر همین اساس «محرم نویدکیا» با اعلام ترکیب تیمش «کریستوفر کنت» را درون دروازه سپاهان قرار داد.

این در شرایطی است که کنت از زمان حضورش در جمع طلایی پوشان به جز دیدار مقابل ذوب‌آهن در (دربی اصفهان) و بازی گل‌گهر در هیچ بازی مهم دیگری درون دروازه این تیم قرار نگرفته است.

علاوه بر این او پس از شکست سنگین 4 بر 2 مقابل گل‌ گهر مورد غضب نویدکیا قرار گرفت. حتی شنیده شد که مربی سپاهان به «نیما میرزاده» گلر دوم  تیمش گفته تا خودش را برای حضور در دروازه آماده کند. ولی با این وضع بنظر می رسد که نویدکیا نسبت به گلر اتریشی این تیم تجدید نظر کرده، دوست دارد به او فرصت دوباره‌ای بدهد.

با احتساب بازی استقلال، سپاهان 3 بازی  سخت را پشت سرگذاشته است. از این 3 بازی، تقابل با ذوب آهن بیشتر به خاطر دربی سخت بود که طبیعت این بازی حکم می کرد، که دو تیم جانب احتیاط را رعایت کنند. مقابل گل گهر اما شرایط برای نویدکیا و شاگرد اتریشی اش اصلاً خوب پیش نرفت. 

هر چند کریستوفر کنت روی گل استقلال مقابل سپاهان  خیلی تاثیرگذار نبود، اما عملکرد دروازه بان اتریشی می تواند روی سرنوشتش برای ادامه کار در ترکیب اصلی زردپوشان مهم باشد.

کدخبر: 751307 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟