بیست و چهارمین نمایشگاه رسانه های ایران با حضور وزیر فرهنگ آغاز به کار کرد + فیلم

به گزارش رکنا، آیین گشایش بیست و چهارمین نمایشگاه رسانه های ایران با حضور محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ، فرشاد مهدی پور معاون امور رسانه ای و تبلیغات وزارت فرهنگ و جمعی از اصحاب هنر و رسانه امروز یکشنبه (۲۹ بهمن) در مصلی امام خمینی (ره) تهران برگزار شد.

در این آیین از کتاب دانشنامه مطبوعات رونمایی می‌شود. گفتنی است، این نمایشگاه به مدت ۴ روز تا دوم اسفند از ساعت ۹ و ۳۰ دقیقه تا ۱۸ و ۳۰ دقیقه دوم اسفند ماه دایر است.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در مراسم افتتاحیه بیست و چهارمین نمایشگاه رسانه های ایران ضمن تبریک پیشاپیش ولادت حضرت امام حجت ابن الحسن مهدی ابراز خوشحالی کرد که یکی دیگر از امور معطل مانده در حوزه فرهنگ که وقفه ای در برپایی آن افتاده بود با حضور اصحاب رسانه بازگشایی می شود؛ نمایشگاه بین المللی رسانه های ایران. اسماعیلی اعلام کرد که رسانه ها در همه بخش ها در این نمایشگاه حضور دارند و افزود: 450 رسانه حاضر شده اند که برای من و همکارانم افتخاری است که در خدمت عزیزان باشیم.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از همه مهمانان حاضر در بیست و چهارمین نمایشگاه رسانه های ایران ازجمله جبهه مقاومت و عزیزان حماس، جهاد اسلامی و سایر دوستان و اصحاب رسانه که صاحبان اصلی این نمایشگاه هستند، تشکر و قدردانی کرد.

وی ضمن عذرخواهی بابت مشکلات بیان کرد: این استقبال بیش از اندازه مایه مباهات ماست.

اسماعیلی در ادامه گفت: از کتابی که امروز رونمایی شد آماده حمایت هستیم و سایر مجلدات آن هم منتشر می شود.

او در پایان اظهار کرد: امیدوارم اصحاب رسانه با کمال سربلندی افتخارات مردم ایران و آینده درخشان پیش رو را به خوبی ترسیم کنند

برگزاری ۸۰ نشست در مدت ۴ روز از جمله فعالیت‌های ویژه این دوره از نمایشگاه است که ۴۰ نشست آن به طور تخصصی با محور رسانه برگزار خواهد شد و شامل تجلیل از پیشکسوتان و اساتید عرصه رسانه، کارگاه‌های آموزشی تخصصی، رونمایی از کتب حوزه ارتباطات و روزنامه‌نگاری، تجربه کاوی روزنامه‌نگاران و تحلیل و بررسی مسائل پیش‌روی حوزه رسانه است.

۴۰ نشست دیگر مربوط به مناظرات سیاسی در حوزه انتخابات پیش رو مجلس شورای اسلامی است همچنین مسئولان اجرایی کشور هر روز در نمایشگاه نشست خبری برگزار می‌کنند و نشست‌های تخصصی نیز در بخش بین الملل برگزار خواهد شد.

محمدمهدی اسماعیلی یکشنبه ـ ۲۹ بهمن ماه ـ با حضور در نمایشگاه رسانه‌های ایران در دقایق اولیه، از جلد دوم کتاب دانشنامه مطبوعات ایران  رونمایی کرد.

قرار است نشست خبری محمد مهدی اسماعیلی با خبرنگاران دقایقی دیگر برگزار شود. خالد قدومی ـ نماینده حماس در تهران ـ در نمایشگاه رسانه‌های ایران حاضر شده است.

گفتنی است، این نمایشگاه از امروز به مدت ۴ روز تا دوم اسفند از ساعت ۹:۳۰ تا ۱۸:۳۰ دایر است.

کدخبر: 973368 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟