ساوری: باید در رفع محرومیت استان گلستان بکوشیم

به گزارش رکنا، شانزدهمین جشنواره بین المللی فرهنگ و اقتصاد اقوام ایران زمین با هماهنگی مرکز رسانه قوه قضائیه در استان گلستان برگزار شد.

محمدجواد ساوری، مدیر کل میراث فرهنگی و گردشگری استان گلستان در مراسم اختتامیه شانزدهمین جشنواره بین المللی فرهنگ و اقتصاد اقوام ایران زمین که جمعه شب سوم آذر ماه 1402 در شهرستان گرگان واقع در استان گلستان برگزار شد از سیدعزت‌الله ضرغامی، وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی ایران که در این مراسم حضور بهم رساندند تشکر کرد که علی رغم جلسه های هیات دولت که در بعضی مواقع سه شیفته است قدم روی چشم او و مردم گلستان گذاشتند و تشریف آوردند.

وی در ادامه از وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کشورمان تقاضا کرد همان طور که در 2 سال گذشته دولت سیزدهم در کنار استاندار گلستان، علی محمد زنگانه برای توسعه زیرساخت های گردشگری ایستادند باز هم حامی آنها در هیات محترم دولت باشد و گفت: جناب دکتر رئیسی که به سید محرومان معروف است و البته به حق این صفت از شما جناب ضرغامی تقاضا می کنم گلستان را به خاطر محرومیت بیش از پیش که آن را در زمره 5 استان محروم کشورمان قرار داده بیشتر ببینید در هیات دولت. اگرچه در رفع محرومیت و رشد اقتصادی 7/9 درصدی استان گلستان این دولت نقش مهمی را داشته است ولی باید بگوییم که این شرط لازم است اما کافی نیست.

کدخبر: 949475 ویرایش خبر
لینک کپی شد
مهشید جهانی
آیا این خبر مفید بود؟