عبدالحسین وهاب‌زاده در «صفحه نو»

به گزارش رکنا به نقل از روابط عمومی پلتفرم «تماشاخونه»، سومین دوره از مسترکلاس های «صفحه نو» با حضور دکتر عبدالحسین وهاب‌زاده؛ کنشگر، پژوهشگر و مدرس حوزه‌ محیط‌زیست، سه شنبه ۶ تیرماه ساعت ۱۲ ظهر به‌ طور اختصاصی و رایگان در پلتفرم «تماشاخونه» منتشر می‌شود.

در سومین دوره از مسترکلاس‌های آموزشی «صفحه‌نو» دکترعبدالحسین وهاب‌زاده؛ کنشگر، پژوهشگر، مدرس و مترجم حوزه‌ محیط‌زیست و بوم‌شناسی و بنیان‌گذار«مدرسه طبیعت»، استاد این دوره‌ آموزشی است. سه بار برنده‌ جایزه کتاب سال ایران، یک بار برنده‌ کتاب سال محیط‌زیست، برنده‌ جایزه مهرگان و جایزه‌ ترویج علم برای تأسیس و ترویج «مدرسه طبیعت» بخشی از دستاورهای علمی وهاب‌زاده است. وهاب زاده در «صفحه‌نو» برای ما می‌گوید که چرا پس از کسب تجربیات مختلفِ تدریس در مدرسه، دانشگاه، ترجمه و تألیف، فعالیت‌هایش را متمرکز به کودک و کودکی کرده است.

«صفحه‌نو»(New Page) یک مسترکلاس ویدئویی است که در آن استادان متخصص و صاحب‌‌سبک ایرانی در حوزه‌های مختلف، تجربیات، دانش، منش و روش حرفه‌ای خود را در ساختاری مستند_آموزشی به‌طور اختصاصی در پلتفرم «تماشاخونه» ارائه می‌کنند.

مخاطبان می‌توانند این برنامه را هر هفته، به صورت سریالی با همه‌ محتوای دوره‌ها و تفکیک موضوعی، به‌طور رایگان و اختصاصی در پلتفرم «تماشاخونه» ببینند. مدت زمان هر برنامه بین ۴ تا ۶ ساعت است.

کدخبر: 903621 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟