موسیقی محمد نصرتی روی داستان "قلبی بزرگتر از جهان"

داستان "قلبی بزرگتر از جهان" با رویکردی معنوی و عرفانی ماجرای به دنیا آمدن انسان و زندگی کوتاهش را در جهان بازگو می کند و سعی می کند با لحنی عاشقانه و لطیف ، مخاطب را به عشق و همزیستی و مدارا دعوت کند.

 

به گزارش رکنا ، مخاطب کتاب هم نوجوانان و جوانان هستند و هم بزرگسالان، زیرا زبان کتاب ساده است اما محتوا و معنای کتاب قابل تفسیر و تعبیر است.

این داستان در سال 2010 در کشور کره جنوبی برنده جایزه داستان صلح شد و در کنار بیست داستان دیگر از نویسندگان سراسر دنیا در کتابی به نام " داستان صلح" چاپ و درسپتامبر 2010 در جزیره نامی در نزدیکی سئول با حضور هنرمندان ، نویسندگان و سیاستمداران طرفدار صلح رونمایی شد.

در سال 2012 تا 2013 برای این داستان با آهنگسازی محمد نصرتی ، و با بهره گیری از موسیقی ملل ، آهنگی ساخته شد یا به عبارتی دیگر متن به موسیقی ترجمه شد.

و پس از آن طی این سال ها داستان به زبان های آلمانی ،انگلیسی ، ایتالیایی ، هلندی ،سوئدی، ژاپنی ، فرانسه ، عربی و ... ترجمه و به این زبان ها ضبط شده است.

نسخه فارسی"قلبی بزرگتر از جهان" با تصویرگری مهکامه شعبانی ، گرافیک شاپور حاتمی ، همراه با لوح موسیقایی با صدای عرفان نظرآهاری و آهنگسازی محمد نصرتی ، توسط نشر خورشید آهنگ پارسی به چاپ رسیده است.

این کتاب و موسیقی به عنوان اثر صلح ایرانی مورد حمایت سازمان جهانی یونسکوست.

کدخبر: 722931 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟