وبینار فرانسوی «زبان فارسی، ابزار گفت‌وگوی بین فرهنگی»

به گزارش رکنا، این وبینار به ابتکار مرکز «ایران و فرانسه» (سمن فرانسوی، تاسیس: سال ۱۳۹۵) و با همکاری مرکز دانشگاهی مطالعات و پژوهش‌های ایرانی در آلزاس و مؤسسه فرهنگی نگارستان اندیشه به زبان فرانسه و روز جمعه (۱۸ دسامبر برابر با ۲۸ آذر ماه ۱۳۹۹) از ساعت ۱۸ تا ۱۹:۳۰ به وقت پاریس برگزار خواهد شد.

در این نشست حسین بیک باغبان، استاد ممتاز دانشگاه استراسبورگ فرانسه و رییس مرکز دانشگاهی مطالعات و تحقیقات ایرانی آلزاس، فریده علوی، استاد زبان و ادبیات فرانسه دانشگاه تهران، فرانسیس ریشارد ایرانشناس و نسخه‌پژوه برجسته فرانسوی و مدیر سابق بخش هنر اسلامی موزه لوور پاریس و محمد زیار شاعر، مترجم، استاد زبان و ادبیات فرانسه و رئیس دانشکده زبان‌های خارجی دانشگاه آزاد تهران مرکز حضور خواهند داشت. دبیر این وبینار نیز سیدوحید یعقوبی پژوهشگر حوزه فرهنگ و ادبیات فرانسه و عضو هیات‌مدیره «مرکز ایران و فرانسه» خواهد بود.

علاقه‌مندان می‌توانند برای شرکت در این وبینار ـ که به زبان فرانسه برگزار خواهد شد ـ از طریق ایمیل contact@france-iran.org تا ۲۷ آذرماه ثبت نام کنند. شرکت در این برنامه رایگان است.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 637285 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟