عبدالمجید ارفعی از کرونا نجات یافت

به گزارش رکنا ، با توجه به ابتلای عبدالمجید ارفعی به بیماری کرونا، پس از سپری کردن یک دوره طولانی در بیمارستان با توجه به وضعیت جسمانی و روحی، ایشان با تمام تجهیزات بیمارستانی و البته کپسول اکسیژن به منزل منتقل خواهد شد.

حدود ۲۴ روز است که عبدالمجید ارفعی مترجم زبان‌های باستانی و نخستین ایرانی که فرمان کوروش را ترجمه کرد به دلیل ابتلا به بیماری کرونا در بخش آی سی یو بیمارستان مسیح دانشوری بستری شده است.

با توجه به شرایط جسمانی و روحی او و نظر پزشک معالج اگر دستگاه‌ها جواب بدهند امروز ارفعی از بیمارستان مرخص خواهد شد البته قرار است ارفعی با تمام تجهیزات بیمارستانی به منزل منتقل شود.

یکی از بستگان نزدیک او با اعلام این خبر گفت: با توجه به شرایط جسمانی ارفعی، خانواده ایشان درخواست ترخیص از بیمارستان را داده‌اند البته این مهم نیازمند تامین دستگاه اکسیژن ۱۰ لیتری است، در صورت موافقت بیمارستان با در اختیار قرار دادن دستگاه ۱۰ لیتری اکسیژن، ارفعی با نظر پزشک و تمام تجهیزات بیمارستانی از بیمارستان مرخص و به منزل منتقل خواهد شد.

به گفته او، با توجه به نظر دکتر فرزانگان که پزشک معالج عبدالمجید ارفعی است، او می‌تواند با تمام امکانات و دستگاه‌های بیمارستانی به خانه منتقل و از او در منزل نگهداری شود.

دکتر فرزانگان پزشک معالجه عبدالمجید ارفعی نیز در خصوص وضعیت او گفت: وضعیت استاد ارفعی کاملا باثبات شده و وضعیت‌شان خیلی بهتر است. امروز که بیست و ششم آبان ماه است با وضعیت خوب و بدون تنگی نفس شدید از بیمارستان ترخیص می‌شوند و می‌توانند به منزل و به آغوش خانواده بازگردند. برای ایشان آرزوی سلامتی دارم و امیدوارم که خداوند برای مردم ایران حفظشان کند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 628233 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟