لیدا عباسی : کرونای رنگین کمانی هنر را ممنوع کرد / پرسنل بیمارستانی خسته اند

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگ و هنر رکنا ، لیدا عباسی بازیگر سینما و تلویزیون ایران است. از مهم‌ترین آثار لیدا عباسی می‌توان به بازیگری در سریال دودکش، سریال جایزه بزرگ و سریال قلب یخی اشاره کرد.

لیدا عباسی  در گفت و گو با خبرنگار فرهنگ و هنر رکنا، از وضعیت کار و فعالیتهایش در این روزهای بحرانی کرونایی گفت: دوهفته پیش پیشنهاد بازی در تله فیلمی با موضوع کرونا به من داده شد اما به دلیل اینکه خارج از تهران بودم نتوانستم درخواستشان را بپذیرم.

چرا فعالیت هنری تعطیل است

وی درباره بهم ریختگی وضعیت فعالیت های هنری به علت گسترش ویروس کرونا بیان داشت: تئاتر را می توان به صورت آنلاین به نمایش گذاشت و یا فیلم را به صورت آنلاین اکران کرد اما هیچ یک از فضاهای مجازی نمی توانند حس و حال تئاتر صحنه ای و یا اکران سالنی را برای مخاطب به وجود آورند. هرچقدر هم که این فضای مجازی توانسته از راه دور امکانات زیادی را دراختیار ما بگذارد اما مجازی است و حس و حال فضاو محیط سالن تئاتر و سینما نمی دهد. از سوی دیگر نمی دانم چرا همچنان فعالیت های هنری، تئاترها و سینماها باید بسته باشند. تمام مشاغل فعالیت خود را از سر گرفتند و در برخی از این مشاغل حتی رعایت پروتکل بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی هم دیده نمی شود. 

پرسنل بیمارستانی خسته اند

لیدا عباسی از تاثیرگذار و ناراحت کننده ترین صحنه اجتماعی که در این روزها شاهدش بود. گفت: صحنه ای که این روزها شاهدش بودم زمانی بود که باید به بیمارستان می رفتم و در بخشی بودم که به بیماران کرونایی ارتباطی نداشت. پرسنل بیمارستان خسته هستند . از سوی دیگر مردم شهر همه بی حوصله و به نوعی در مواجه با این روزگار کرونایی سردرگم هستند به شکلی که حوصله جواب سلام دادن را هم ندارند نه به این معنی که به همدیگر بی حرمتی می کنند بلکه به دلیل اینکه خسته هستند از لحاظ اقتصادی، روابط اجتماعی و... ضعیف شده اند. شرایط همه افراد بد شده و این رو اخلاقیات افراد تاثیرگذاشته است.

کرونا از نظر لیدا عباسی چه رنگی است؟ به نظر من نمی توان رنگ کرونا را سیاه دانست چرا که ورود این ویروس باعث اتفاقات خوب هم شده است. به نظر من هر رنگی می تواند باشد همانند رنگین کمان است.

کدخبر: 565523 ویرایش خبر
لینک کپی شد
مینا سجادی
آیا این خبر مفید بود؟