مرکز وکلای قوه قضائیه مسابقه طراحی لباس وکیل برپا می‌کند

شرایط شرکت در این مسابقه طراحی به شرح زیر است: طرح‌ها متناسب با شئون اسلامی و هویت ایرانی باشند. طرح‌ها ابداعی و ابتکاری و برای اولین بار ارائه‌شده باشند. آثار طراحی‌شده (دستی یا کامپیوتری) باید به‌صورت رنگی از زوایه‌های (روبه‌رو و پشت و پهلو در صورت نیاز) و با نورپردازی مناسب ارسال شود.

آثار در قالب عکس یا فایل pdf حداکثر با حجم ۱۰ مگابایت از طریق سایت مرکز ارسال شود. لباس مدنظر باید قابلیت پوشیدن و استفاده در مکان عمومی را داشته باشد و در این فراخوان لباس کلاسیک وکلا مدنظر نیست. مرکز حق استفاده از طرح‌های ارسال‌شده را در طراحی نهایی لباس و شیوه‌های دیگر خواهند داشت. ارسال اثر به‌منزله قبول شرایط این فراخوان است.

شرکت برای عموم آزاد بوده و مهلت ارسال اثر تا ۱۵ آبان ماه اعلام‌شده است. جایزه طرح‌های برگزیده نیز به شرح زیر عنوان‌شده است: برترین طرح لباس آقایان ۷ میلیون تومان برترین طرح لباس بانوان۷ میلیون تومان

علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر و شرکت در مسابقه می‌توانند به پایگاه الکترونیکی مرکز وکلای قوه قضائیه به نشانی www.judiciarybar.ir مراجعه کنند. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 506406 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟