قتی قدرت مقابله ندارند، صورت مساله را پاک می‌کنند. حال و روز این روز‌های فضای مجازی کم از جبهه‌های نبرد در سال‌های ۶۰ ندارد. وقتی دشمن نمی‌تواند در هیچ زمینه‌ای شور انقلاب مردم را از بین ببرد و آنها را زمین گیر کند.حالا به گزینه پاک کردن چهره‌های پر نفوذ در اینستاگرام پرداخته تا شاید با حذف آنها، فراموش شوند، اما نمی‌داند که با این کار محبوبیت به توان ۲ به آن‌ها می‌دهد.

اینستاگرام برخی فیلم‌های صفحه میثم مطیعی را حذف کرد

گذشته از موضوع تکراری زیر پاگذاشتن حقوق بشرحالا قوانین دل به خواهی را هم باید به گزینه‌های دشمن اضافه کرد، اما نمی‌دانند که با بستن صفحات و پاک کردن فیلم های میثم مطیعی مداح انقلابی، واژه قدرت به ذهن مردم متبادر نمی‌شود و تنها ترس دشمن از قدرت نفوذ این شخصیت‌ها بر مردم هویدا می‌شود.

اینستاگرام برخی فیلم‌های صفحه میثم مطیعی را حذف کرد

این هم همانند جنایات دیگر بر صفحه پیشانی دشمنان ثبت می‌شود. اگر تا الان چند صد نفر صفحه او را داشتند حالا با موج منشن کردن او هزاران هزار نفر به صفحه او و تفکرات انقلابی او آشنا می شوند و دست پیدا می‌کنند؛ و باز هم معلوم نیست که در پشت این نقشه‌های سطحی بدون استراتژیک چه کسی نشسته است؟

اینستاگرام برخی فیلم‌های صفحه میثم مطیعی را حذف کرد

#میثم_صدای_ماست موج حمایت از میثم مطیعی

کاربران فضای مجازی برای مقابله با این کار و برای حمایت از میثم مطیعی می‌توانند از هشتگ #میثم_صدای_ماست استفاده کنند و دوستان خود را به صفحه اینستاگرام این مداح انقلابی کشورمان منشن و دعوت کنند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 503760 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟