حجم ویدیو: 25.65M | مدت زمان ویدیو: 00:03:53

به گزارش اختصاصی گروه فرهنگی رکنا، طنزپرداز قدیمی که این روزها در نمایشنامه خوانی پارتیزان نقش آفرینی کرده است در خصوص نخستین تجربه‌اش گفت: نمایشنامه خوانی را تا به حال تجربه نکرده بودم اما تجربه و اتفاق خوبی بود که برایم رقم خورد.

وی افزود: این روزها سالن، امکانات و تهیه کنندگان خوبی برای تئاتر فراهم شده است اما ای کاش نظم و سر و سامان و مدیریتی داده شود تا تئاتر ما هم حرفه‌ای شود.

افشین سنگ چاپ در خصوص برنامه‌های تلویزیونی که کمتر در آن طنز دیده می شود گفت: اینکه تلویزیون به طنز نگاهی ندارد حتما نگاه مدیریتی است و دست ما نیست اما یادم می‌آید که دهه 80 همه شبکه های تلویزیون برنامه های طنز 90 قسمتی داشتند و بازار کار برای همه خوب بود و استعدادهای خوبی و درخشانی در بخش های مختلف کشف شدند.

وی ادامه داد: نمی خواهم غر بزنم و اعتراض کنم اما همه می دانند که جامعه به طنز نیاز دارد و جامعه با طنز زنده است. به طور مثال یک کارگر وقتی شب ها خسته به خانه می رود از تلویزیون توقع اندیشه و فلسفه ندارد و تنها به دنبال سرگرمی است.

افشین سنگ چاپ افزود: از قدیم تلویزیون برای عوام بوده و عوام باید در نظر گرفته شوند، حالا مشکل بودجه، تفکر یا هر موضوع دیگر، کم رنگ شدن طنز از تلویزیون اتفاق ناگواری بود و آرزوی همه بچه ها این است که فضای برگردد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 497874 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟