در دومین شب از عیدانه خندوانه، بازیگران جوان سریال «دلدادگان» مهمان رامبد جوان بودند و با داوری سپند امیر سلیمانی به مسابقه پرداختند.

لیندا کیانی، ملیکا شریفی نیا، سالاری، سامان صفاری، از جمله مهمانان شب گذشته بودند که هر کدام در ابتدای حضور خود از فعالیت‌های اخیرش گفت.

سامان صفاری در ابتدا به اکران فیلم «پارادایس» اشاره کرد و به جوان گفت: فیلم ما همزمان با «قانون مورفی» شما در حال اکران است. البته یک کار جدید دارم و چند روزی هست که برای بازی در یک فیلم اکشن آماده می‌شوم.

کیانی در پاسخ به جوان درباره شایعه سال ۹۷ گفت: اصولا من حاشیه‌ای ندارم و شایعه‌ای نیست چرا که کاری به کسی ندارم.

شریفی نیا هم درباره شایعه سال ۹۷ بیان کرد: ما قسمت آخر محله گل و بلبل با عمو پورنگ عکس انداختیم و عمو پورنگ آن عکس را در صفحه خودش گذاشت. فردای آن روز همه گفتند شریفی‌نیا با عمو پورنگ ازدواج کرده است.

در ادامه برنامه آراد خواننده موسیقی پاپ قطعه «جانم باش» را اجرا کرد و پس از آن سپند امیر سلیمانی مسابقه «خندوانه» را با دو گروه سامورایی‌ها (لیندا کیانی و سامان صفاری) و مورفی‌ها (ملیکا شریفی نیا و سالاری) آغاز کرد.

در بخش اول این مسابقه گروه سامورایی‌ها با کمک‌رامبد جوان ۱۸ امتیاز گرفتند و برنامه در بخش دیگر با اجرای استندآپ کمدی ابوطالب حسینی ادامه پیدا کرد.

همچنین دومین بخش مسابقه با اجرای ادابازی دنبال شد و این بار گروه مورفی‌ها با کمک رامبد جوان ۲۵ امتیاز کسب کردند، ولی این مسابقه تا آخرین مرحله بدون برنده پیش رفت و در نهایت بنا به تصمیم امیرسلیمانی مسابقه نتایج مساوی شد.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

کدخبر: 465936 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟