کتاب زندگی شهید حججی منتشر شد + عکس

کتاب زندگی شهید حججی منتشر شدبه گزارش حوزه ادبیات گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ کتاب «سربلند» روایتی از کودکی تا شهادت شهید مدافع حرم، محسن حججی منتشر شد. این کتاب به قلم محمدعلی جعفری، در ۳۶۰ صفحه و قیمت پشت جلد ۲۳۰۰۰ تومان در انتشارات شهید کاظمی روانهبازار Store نشر شد.
در معرفی ناشر از کتاب عنوان شده است: «سربلند» روایت زندگیِ زمینیِ یک جوانِ ۲۷ ساله است که در ابتدای جوانی بر ترس و غفلت چیره شد؛ او که راهی به روزنه‎های غیب عالم یافت تا خود را به آسمان رساند.
«سربلـند» روایتی است از انتخاب‌های محسن در زندگی زمینی‌اش که او را به آنچه می‌خواست، رساند. روایتی به زبان آنها که چندصباحی را با محسن بوده‌اند و در کنار محسن زیسته‌اند و با اشک‌ها و لبخندهایش گریسته یا خندیده‌اند. 
رهبر معظم انقلاب اسلامی در سال گذشته (۱۱ مهر ۱۳۹۶)، این شهید والامقام را نشانه و حجت خدا و سخنگوی شهدای مظلوم و سر جدا خواندند و با اشاره به حضور باشکوه و کم‌نظیر مردم در تشییع آن شهید، خاطرنشان کردند: «خداوند به واسطه مجاهدت محسن عزیز، ملت ایران را عزیز و "سربلـند" کرد و او را نماد نسل جوان انقلابی و معجزه جاری انقلاب اسلامی قرار داد».
در برشی از کتاب می‌خوانیم:
برگشتم به حاج سعید گفتم: «آخه من چطور این بدن ارباً اربا رو شناسایی کنم؟» خیلی به‌هم ریختم. رفتم سمت آن داعشی. یک متر رفت عقب و اسلحه‌اش را کشید طرفم. سرش داد زدم: «شما مگه مسلمون نیستید؟» به کاور اشاره کردم که مگر او مسلمان نبود؟ پس سرش کو؟ چرا این بلا را سرش آوردید؟ حاج سعید تند تند حرف‌هایم را ترجمه می‌کرد. آن داعشی خودش را تبرئه کرد که این کار ما نبوده و باید از کسانی که او را برده‌اند «القائم» بپرسید. فهمیدم می‌خواهد خودش را از این مخمصه نجات دهد. دوباره فریاد زدم که کجای اسلام می‌گوید اسیرتان را این‌طور شکنجه Torture کنید؟ نماینده داعش ISIS گفت: «تقصیر خودش بوده!» پرسیدم به چه جرمی؟ بریده‌بریده جواب می‌داد و حاج سعید ترجمه می‌کرد: «از بس حرصمون رو درآورد؛ نه اطلاعاتی به ما داد، نه اظهار پشیمونی کرد، نه التماس کرد! تقصیر خودش بود...!»
این کتاب پیشکش به آستانِ آن شهید که در جوانی‌اش نشانه شد!

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

دختر همدانی در دام شرور خطرناک / یا باید تن می داد و یا با اسید سوخته می شد!

اعدام مفسدان اقتصادی در میدان آزادی تهران

اولین گفتگو با سرباز غیور حادثه تروریستی اهواز / خودم را سپر دختر جوان کردم + فیلم

زن جوان به خاطر شوخی احمقانه با مامور پلیس دستگیر شد +عکس

کم سن ترین دزدان مسلح طلافروشی ارومیه دستگیر شدند + فیلم

ناله‌های تلخ پدر شهید خردسال حادثه تروریستی اهواز + فیلم

کار احمقانه راننده زن با دانش آموزان خردسال او را به دردسر انداخت +فیلم و عکس

هویت 4 تروریست اهواز اعلام شد +اسامی و عکس

ابوبکر بغدادی وارد خاک ایران شد

مادرم بعد از طلاق به بد راهی رفت! / زن بدحجاب ویرانمان کرد!

این 6 عکس راز حمله تروریستی به اهواز را روشن می کند؟!+ تصاویر

همخوابی بیشرمانه مدیرعامل یک شرکت با یک دختر 16 ساله +عکس

جنگلبان پشت درخت ها متوجه تجاوز 2 پسر جوان به دختر 13 ساله شد + عکس

کدخبر: 419149 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟