خاطرات جان مک‌کین منتشر می‌شود / بازخوانی شکست از اوباما در یک کتاب

به نقل از آسوشیتدپرس، کتابی با عنوان «موج خستگی‌ناپذیر: دوران خوب، علل واقعی، جنگ‌های بزرگ و دیگر قدردانی‌ها» کتابی به قلم جان مک‌کین سناتور آمریکایی است که قرار است آوریل ۲۰۱۸ به بازار Store کتاب بیاید.

قرارداد این کتاب که از سوی انتشارات «سیمون اند شوستر» منتشر می‌شود ، در ماه فوریه بسته شده اما خبر آن منتشر نشده بود. در ماه جولای مک‌کین اعلام کرد دچار بیماری سرطان مغز شده و ماه پیش گفت گسترش بیماری ضعیف بوده است.

مک‌کین ۸۱ ساله برای ششمین بار در سال ۲۰۱۶ به عضویت مجلس سنای آمریکا درآمد.

ناشر مک‌کین گفته است: خاطرات او درباره مسایلی است که برای خودش اهمیت دارد و من امیدوارم این کار به عنوان اثری از یک قهرمان آمریکایی پیش برود.

انتظار می‌رود این کتاب با بیان خاطراتی از سال ۲۰۰۸ شروع شود ؛ وقتی او به عنوان جمهوری‌خواهی از آریزونا انتخابت ریاست جمهوری را به باراک اوباما واگذار کرد. در عین حال این کتاب می‌تواند دربرگیرنده عقایدی بیان نشده از انتخابات جدید آمریکا باشد و به بررسی مسایل جاری واشنگتن نیز بپردازد. مک کین یکی از منتقدان جدی دونالد ترامپ Trump و از جمهوریخواهان کهنه‌کار است. مک کین به تازگی به نقد جدی ترامپ باتوجه به تکیه وی بر ناسیونالیسمی جا نیفتاده پرداخت که به جای حل اختلاقات به آنها دامن می‌زند. وی پیشتر نیز نظرات استیو بونان استراتژیست پیشین ترامپ را زیر سوال برده بود.

ناشر این کتاب از مک‌کین به عنوان فردی عملگرا یاد کرده است که در آخرین خاطراتی که منتشر کرد، هیچ چیز را نگفته نگذاشته بود و این بار نیز به بیان مطالبی کاملا جدید می‌پردازد.

مک‌کین برای نوشتن «موج خستگی‌ناپذیر» بار دیگر با همکار طولانی مدتش مارک سالتر و جاناتان کارپ ویراستار همیشگی آثارش همکاری می‌کند. آنها با هم سه کار مشترک منتشر کرده‌اند که شامل «سرنوشت پدرهای من» با فروش میلیون نسخه‌ای در سال ۱۹۹۹ بوده است. «ارزش مبارزه» و«چرا شهامت مهم است» دیگر کتاب‌هایی بوده است که این سه نفر با همکاری هم منتشر کرده‌اند.

برای کارپ این همکاری کمی دردناک است چون او ویراستار کتاب «قطب‌نمای درست» نوشته سناتور دموکرات ادوارد کندی دوست مک‌کین بود که اندکی پیش از انتشار کتاب در سال ۲۰۰۹ بر اثر سرطان مغز درگذشت.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 319247 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟