فال روزانه 13 دی + فیلم

به گزارش رکنا، فال روزانه به اتفاقاتی که ممکن است در طول روز برای شما پیش بیاید اشاره دارد. فال روزانه از فال های رایج در بین مردم است. فال روزانه و هر فال دیگری به طور صد درصد به تمام اتفاقاتی که در زندگی برایتان رخ می دهد اشاره ندارد. فال روزانه به متولدین ماه های مختلف سال توصیه های جالبی کرده است. فال روزانه خود و عزیزان تان را می توانید در ادامه مشاهده کنید.

فال روزانـه شخصی متولدین فروردین

فال فروردین روزانه

فال روزانه شما نشان می دهد که مشکلی که در یک رابطه به وجود آمده ممکن است روزتان را خراب کند اما این مشکل آنقدر جدی نیست که شما را از مسیر پیشرفت خارج کند. به نظر می رسد که در جنبه های مختلف زندگی تان به مسیر ادامه می دهید اما به خاطر داشته باشید که پیشرفت به تدریج حاصل می شود. سعی کنید اهداف تان همیشه جلوی چشم تان باقی بماند، به این ترتیب می توانید به موقع به هدف مورد نظر دست پیدا کنید. یادتان نرود که همیشه با خود بگویید "من می توانم."

فال روزانـه شخصی متولدین اردیبهشت

فال اردیبهشت روزانه

فال روزانه شما نشان می دهد که امروز موجی از احساسات به ساحل وجودتان هجوم می آورد و شما را با احساسی سرشار از آشفتگی تنها می گذارد. به نظر می رسد که احساسات عجیب و غریبی مدام به سراغ تان می آید و سپس رهایتان می کند. این احساس خیلی جدی تر از تجربه های گذشته شما را تحت فشار گذاشته است. اکنون به نفع تان است که خواسته های غیر منطقی خود را بدون هیچ مقاومتی دنبال کنید. تنها وقتی می توانید گنج پنهان را پیدا کنید که به اعماق فرو بروید، اگر در ساحل باقی بمانید اتفاق خاصی نخواهد افتاد.

فال روزانـه شخصی متولدین خرداد

فال خرداد روزانه

فال روزانه شما نشان می دهد که امروز دچار احساسات شدید هستید و هیچ چیز نمی تواند شما را از بیان آنچه در درون تان می گذرد بازدارد. به نظر می رسد که امروز به دنبال ماجراهای عاشقانه هستید و علاقه چندانی به جست و جوی روابط منطقی ندارید. به خاطر داشته باشید که عشق به همراه مسئولیت پذیری می آید. سعی کنید راه های خلاقانه ای را پیدا کنید که بتوانید به روابط تان جان دوباره ببخشید. هر راهی را که می توانید امتحان کنید حتی اگر به نظرتان غیرواقعی بیاید.

فال روزانـه شخصی متولدین تیر

فال تیر روزانه

​فال روزانه شما نشان دهنده این است که معمولا دوست دارید وقتی همه چیز خیلی جدی می شود کمی اوضاع را از حالت خشکی دربیاورید. البته این حرکت شما برای گریز از تاریکی به معنی ترس نیست بلکه راهی است که در پیش گرفته اید تا انرژی های اطراف تان را که از تعادل خارج شده نظم و ترتیب ببخشید اما اکنون در گردابی از جریان های پیچیده گرفتار شده اید. سعی کنید حقیقتی را که از چشم ها پنهان شده نادیده نگیرید. فقط کافی است یک نفس عمیق بکشید و سپس همگام با احساسات تان حرکت کنید. اگر جرات به خرج دهید و همه چیز را عمقی بررسی کنید، می توانید به دیدگاه های تازه ای دست پیدا کنید.

فال روزانـه شخصی متولدین مرداد

فال مرداد روزانه

فال روزانه شما نشان می دهد که امروز ممکن است درباره یک موضوع پیچیده احساسی وارد بحث شده و به این ترتیب به عمق مسئله کشیده شوید. ممکن است فکر کنید که حرف زدن درباره این موضوع موثر خواهد بود اما شاید باعث شود به تاریکی های اسرارآمیزی وارد شوید. البته اگر حقیقت را بفهمید راحت تر می توانید با واقعیت کنار بیایید. باید با آگاهی در مسیر حرکت کنید تا تجهیزات این سفر معنوی را تکمیل کرده باشید. فقط به خاطر داشته باشید که برای جست و جوی ناشناخته های ضمیر ناخودآگاه تان باید ذخایر کافی را به همراه ببرید.

فال روزانـه شخصی متولدین شهریور

فال شهریور روزانه

فال روزانه شما نشان می دهد که امروز ممکن است احساس خیلی خوبی نداشته باشید. با وجود مشکلاتی که ممکن است با آنها روبرو شوید یک ندای درونی به شما می گوید به روزی که در پیش دارید اطمینان کنید. اموری را که از کنترل تان خارج شده رها کنید، شرایط در حال تغییرند و شاید شما دلیل این تحولات را متوجه نشوید. سعی نکنید جلوی چیزی را بگیرید. اکنون زمان آن است که از فرصت های ناشناخته هیجان انگیزی که سراغ تان آمده استفاده کنید.

فال روزانـه شخصی متولدین مهر

فال مهر روزانه

فال روزانه شما می گوید که امروز برای شما خواستن برابر با توانستن خواهد بود. چراغ دارد برای شما سبز می شود و می توانید پایتان را روی گاز گذاشته و با سرعت تمام پیش بروید. کافی است چیزی را بخواهید تا آن را به دست بیاورید. البته این بدان معنا نیست که همه چیز را خیلی راحت به دست خواهید آورد. جایزه به کسی تعلق خواهد گرفت که بیشتر برای آن تلاش کند. به اطرافیان نشان دهید که چقدر می توانید موفق باشید. اراده و پشتکار فوق العاده شما دیگران را تحت تاثیر قرار خواهد داد. قربانی نیش و کنایه های آنها نشوید و صبر کنید تا نتیجه کارهایتان به آنها نشان دهد که در اشتباه بوده اند.

فال روزانـه شخصی متولدین آبان

فال آبان روزانه

فال روزانه شما نشان می دهد که امروز وقت زیادی برای استراحت و یک جا نشستن نخواهید داشت ولی این دقیقا همان طوری است که شما دوست دارید روز خود را بگذرانید. با وجود شلوغی برنامه تان همه چیز برای شما خیلی راحت خواهد بود. همه از شما حمایت خواهند کرد و خیلی خوب می دانید که در چه جهتی باید پیش بروید و چه کار باید کنید. از موقعیتی که دارید استفاده کنید. روی هدف هایتان متمرکز شوید و اجازه ندهید نیروهای بازدارنده جلوی شما را بگیرند. شما با خوشحالی واقعی تنها یک قدم فاصله دارید.

فال روزانـه شخصی متولدین آذر

فال آذر روزانه

فال روزانه شما نشان می دهد که امروز روی کمک دیگران حساب کنید. تبادل اطلاعات به تکمیل قطعات آخر پازل کمک خواهد کرد. این که مستقل باشید بسیار مهم و ضروری است اما گاهی باید متوجه باشید که قدم مهم بعدی به کمک گرفتن از دیگران و دریافت اطلاعات از آنها نیاز دارد. از دیگران مشورت بخواهید و کسب اطلاعات کنید ولی خودتان دست به عمل بزنید و وبال گردن دیگران نشوید. عادت ها و ترس های شما همیشه مانع رابطه عاطفی مطلوب تان می شود اما اگر یاد بگیرید که چه زمانی باید به احساس درونی خود اعتماد کنید و از پیله عادت هایتان خارج شوید خواهید توانست بهترین راه ممکن را انتخاب کنید و به خواسته قلبی تان دست پیدا کنید.

فال روزانـه شخصی متولدین دی

فال دی روزانه

در فال روزانه شما آمده است که سرگردان از این سو به آن سو می روید و حس می کنید انگار با دست های چرب می خواهید یک ماهی لیز را بگیرید. اگر اینطور است به خودتان سخت نگیرید و بگذارید ماهی شنا کند و برود. اگر ماهی لازم داشته باشید بعدا هم می توانید به ماهیگیری بروید. امروز حرف های دیگران خیلی زود شما را ناراحت می کند، بهترین کاری که می توانید بکنید این است که این حرف ها را به خودتان نگیرید. برای آرامش اعصاب تان به نظافت بپردازید. میزتان را در محل کار مرتب کنید و یا خانه را تمیز کنید.

فال روزانـه شخصی متولدین بهمن

فال بهمن روزانه

فال روزانه شما می گوید که همه به حال شما غبطه می‌خورند و به شما حسادت می‌ورزند زیرا فکر می‌کنند شما زندگی عالی را دارید اما شاید در درون زندگی‌تان این طور نباشد. شما از این مسئله رنج زیادی می‌برید زیرا این مسئله را نمی‌توانید به شخص دیگری انتقال دهید و فقط اذیت می‌شوید و شنیدن این صحبت‌ها و عدم واکنش‌هایتان سبب شده است که اختلافاتی وارد زندگی شخصی تان شود و انرژی شما و اشخاص خانواده تان را بگیرد. بهتر است به این صحبت‌ها اهمیتی ندهید.

فال روزانـه شخصی متولدین اسفند

فال اسفند روزانه

فال روزانه شما نشان می دهد که موجی که قبلا بر زندگی شما جریان داشته است با درایت و تلاش‌هایتان به پایان رسیده است، اکنون به ساحل امن آرامش رسیده اید و تا حدودی خیال تان از هر بابت آسوده شده است. الان دیگر می‌توانید با فراغی باز از هر نوع دغدغه خاطر به رویاهایی که برای آینده تان در سر می‌پرورانید بیندیشید. فقط مشکلاتی را که در گذشته متحمل شده بودید از یاد نبرید زیرا در این صورت بیشتر قدر عافیت را می‌دانید، در برابر مشکلاتی که در آینده برایتان پیش می‌آید با مقاوت بیشتری می‌ایستید.

کدخبر: 960318 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟