فال ابجد امروز / 4 مرداد + فیلم

به گزارش رکنا، فال ابجد یکی از فال های بسیار جالب است. فال ابجد بر اساس 4 حرف الفبای فارسی انجام می شود. در فال ابجد مشاهده می کنید که 4 حرف الف، ب، ج ، د بر اساس ماه تولدتان چگونه چیده می شود. فال ابجد را بسیاری به دانیال نبی نسبت می دهند. فال ابجد امروز خود را در ادامه ملاحظه کنید.

فال ابجد متولدین فروردین ماه

فروردین

ابجد فال شما : د ج د

تعبیر فال ابجد: کامیابی/ تکامل/ نتیجه نهایی/ شناخت/ تشخیص/ افتخار/ شروع دوره‌ای جدید

فال ابجد متولدین اردیبهشت ماه

اردیبهشت

ابجد فال شما : آ آ آ

تعبیر فال ابجد: سوءاستفاده از قدرت/ موانع/ بی‌حاصلی/ عدم انجام کارهایی که مایل به انجام آنها هستید./ عدم تعادل/ خیانت/ خشونت/ گمراهی/ ندانستن قدم بعدی/ ناآرامی/ تشویش/ دودلی/ انزوا/ افسردگی.

فال ابجد متولدین خرداد ماه

خرداد

ابجد فال شما : ب ب ج

تعبیر فال ابجد: قدرت/ همت/ شجاعت/ همت و نیروی لازم را دارید که بر دشمنان پیروز شوید.

فال ابجد متولدین تیر ماه

تیر

ابجد فال شما : آ ج آ

تعبیر فال ابجد: اختلاف/ جدایی/ محرومیت/ دشمنی/ بی‌قراری/ تضاد.

فال ابجد متولدین مرداد ماه

مرداد

ابجد فال شما : د د د

تعبیر فال ابجد: حق انتخاب زیاد و بیش از حد/ انتخاب اجباری/ تصمیمات عجولانه/ عدم تصمیم‌گیری/ یک تحول نامطلوب/ یک انتخاب نابجا/ بی‌تفاوتی/ بی‌علاقگی/ آزادی بیش از حد.

فال ابجد متولدین شهریور ماه

شهریور

ابجد فال شما : آ آ ب

تعبیر فال ابجد: یک مادر، خواهر یا همسری مهربان/ بانویی دوست‌داشتنی و محترم/ یک شخص خوش‌طینت/ خوشبختی/ زنی که در مسائل مالی استعداد دارد و سخاوتمند است./ فراست/ آگاهی/ زمان مناسب برای رشد وتوسعه و خلاقیت/ این حروف درباره زیبایی و خلاقیت است و می تواند اشاره‌ای به بارداری نیز داشته باشد.

فال ابجد متولدین مهر ماه

مهر

ابجد فال شما : ب آ آ

تعبیر فال ابجد: شهامت داشتن/ به روز بودن / ساختن فرصت از تهدیدها / آشنایی با شخصی پرشور و ماجراجو/ دریافت هدیه / عدم وابستگی.

فال ابجد متولدین آبان ماه

آبان

ابجد فال شما : ج ج د

تعبیر فال ابجد: همدلی / خوشبختی / موفقیت / رشد و پیشرفت / مذاکره درباره یک ناسازگاری/ رضایت/ مقابله با مشکلات/ روابط احساسی و عاطفی خوب.

فال ابجد متولدین آذر ماه

آذر

ابجد فال شما : د ب ج

تعبیر فال ابجد: شما به هشدارهای درون خود بی توجهی کردید اما حالا می‌بایست با حقایق روبرو شوید. / عدم وابستگی و اتکا به دیگران / قدر خود را بدانید./ استفاده از تجربیات / حقیقت این است که آدمی هرقدر بیشتر برای نگه داشتن آنچه که رفتنی است تقلا کند بیشتر رنج خواهد برد.

فال ابجد متولدین دی ماه

دی

ابجد فال شما : ب آ آ

تعبیر فال ابجد: نداشتن امید به آینده آدمی را در تاریکی و ظلمت قرار می‌دهد./ آزار و اذیت / ترس، تردید و سردرگمی / به اصول اخلاقی‌تان مقید باشید./ خشم خود را کنترل کنید.

فال ابجد متولدین بهمن ماه

بهمن

ابجد فال شما : ب آ د

تعبیر فال ابجد: به حقیقت پیوستن رویایتان / خوش اقبالی / نظم در زندگی / قدر آنچه را که دارید به خوبی بدانید / پذیرش مسئولیت

فال ابجد متولدین اسفند ماه

اسفند

ابجد فال شما : د ج آ

تعبیر فال ابجد: نقش یک دوست خیرخواه و دلسوز را بر عهده بگیرید تا بتوانید وضعیت موجود را اداره کنید./ در بحران‌ها سر خود را بالا نگه دارید و مسئولانه قدم بردارید./ تجربیات به شما آموخته‌ که بسیاری چیزها همیشه آنگونه که به نظر می‌رسد، نیست. / کنترل وضعیت های عاطفی و موضوعات خانوادگی را در دست بگیرید.

کدخبر: 912623 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟