فال ابجد امروز / اول مرداد + فیلم

به گزارش رکنا، فال ابجد یکی از فال های بسیار جالب است. فال ابجد بر اساس 4 حرف الفبای فارسی انجام می شود. در فال ابجد مشاهده می کنید که 4 حرف الف، ب، ج ، د بر اساس ماه تولدتان چگونه چیده می شود. فال ابجد را بسیاری به دانیال نبی نسبت می دهند. فال ابجد امروز خود را در ادامه ملاحظه کنید.

فال ابجد متولدین فروردین ماه

فروردین

ابجد فال شما : د د ج

تعبیر فال ابجد: مورد تعریف و تمجید و ستایش اطرافیان قرار می‌گیرید./ از کارهای شما قدردانی به عمل می‌آید که این موضوع باعث خشنودی شما خواهد شد.

فال ابجد متولدین اردیبهشت ماه

اردیبهشت

ابجد فال شما : ب ب ج

تعبیر فال ابجد: این حروف اغلب نشانگر یک بیماری، مریضی یا کسالت جسمی یا روحی است که ممکن است برای مدت کوتاه یا بلند عارض شخص شود.

فال ابجد متولدین خرداد ماه

خرداد

ابجد فال شما : د ج ب

تعبیر فال ابجد: به وجود آمدن موفقیت کاری، شغلی یا تحصیلی/ انجام خریدی بزرگ یا کوچک که مبلغی را برای این خرید هزینه خواهید کرد.

فال ابجد متولدین تیر ماه

تیر

ابجد فال شما : آ ج د

تعبیر فال ابجد: رازدار باشید./ اسرار خود و زندگی تان را برای کسی بازگو نکنید، در غیر این‌صورت باید مراقب سوء‌استفاده‌های اشخاص سودجو باشید.

فال ابجد متولدین مرداد ماه

مرداد

ابجد فال شما : آ آ ب

تعبیر فال ابجد: مبلغی پول به عنوان پس‌انداز به دست شما می‌رسد یا حق‌الزحمه‌ای را در ازای کاری دریافت می‌کنید یا پولی را که به کسی به عنوان قرض داده‌اید پس می گیرید.

فال ابجد متولدین شهریور ماه

شهریور

ابجد فال شما : آ آ آ

تعبیر فال ابجد: عصبی شدن/ استرس/ مشاجره همراه با  استرس را از سر گذراندن/ کم طاقت شدن/ کم تحمل شدن به علت مشکلات روحی، خانوادگی، شغلی یا اجتماعی.

فال ابجد متولدین مهر ماه

مهر

ابجد فال شما : د د ج

تعبیر فال ابجد: قهر کردن/ جدایی و فاصله‌های عاطفی با فرد یا افرادی از دوستان، بستگان یا اعضای خانواده به علت مشاجره و دخالت های نابجا و بی‌مورد آنان در امور شخصی و زندگی شما.

فال ابجد متولدین آبان ماه

آبان

ابجد فال شما : ب ب ج

تعبیر فال ابجد: آمدن مسافر از سفر داخلی یا خارجی.

فال ابجد متولدین آذر ماه

آذر

ابجد فال شما : ب ب آ

تعبیر فال ابجد: خوشحالی‌ها و لذت‌های زودگذر

فال ابجد متولدین دی ماه

دی

ابجد فال شما : ب آ آ

تعبیر فال ابجد: در ارتباط با آنچه نیت قلبی شماست صحبت هایی از طرف یک شخص می‌شود که شما نسبت به آنچه در دل دارید دلگرم و امیدوار می شوید و خود را به هدف تان نزدیک‌تر می‌بینید.

فال ابجد متولدین بهمن ماه

بهمن

ابجد فال شما : د د ب

تعبیر فال ابجد: اعلام تقاضای عاشقانه یا تقاضای ازدواج از جانب جنس مخالف.

فال ابجد متولدین اسفند ماه

اسفند

ابجد فال شما : آ ب آ

تعبیر فال ابجد: بی‌حوصلگی / خستگی جسمی و روحی ناشی از تلاش و زحمت‌های زیاد روزانه یا مشکلات کاری / خستگی ناشی از تنش‌های روحی و فشار‌های عصبی.

کدخبر: 909930 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟