فال ابجد امروز / 30 تیر + فیلم

به گزارش رکنا، فال ابجد یکی از فال های بسیار جالب است. فال ابجد بر اساس 4 حرف الفبای فارسی انجام می شود. در فال ابجد مشاهده می کنید که 4 حرف الف، ب، ج ، د بر اساس ماه تولدتان چگونه چیده می شود. فال ابجد را بسیاری به دانیال نبی نسبت می دهند. فال ابجد امروز خود را در ادامه ملاحظه کنید.

فال ابجد متولدین فروردین ماه

فروردین

ابجد فال شما : آ آ آ

تعبیر فال ابجد: مسائلی در زندگی تان وجود دارد که شما را آشفته و پریشان ساخته و اجازه نمی‌دهد تا به درستی روی کارهایتان تمرکز داشته باشید اما فردا می‌توانید به راحتی از پس آنها بربیایید.

فال ابجد متولدین اردیبهشت ماه

اردیبهشت

ابجد فال شما : ج ج ج

تعبیر فال ابجد: امروز قادر خواهید بود به یکی از قول هایتان که مدت‌ها پیش به دوستی داده بودید عمل کنید و این قضیه می‌تواند بار بزرگی را از روی دوش شما بردارد.

فال ابجد متولدین خرداد ماه

خرداد

ابجد فال شما : د ب ج

تعبیر فال ابجد: برخلاف روزهای دیگر بسیار منظم و مرتب هستید و سعی می کنید تا تمامی کارهایتان را با نظم و ترتیب انجام دهید؛ همین قضیه موجب می‌شود تا آخر هفته کاملا آزاد و بیکار باشید.

فال ابجد متولدین تیر ماه

تیر

ابجد فال شما : ب آ د

تعبیر فال ابجد: با حقایقی روبرو خواهید شد که به مذاق تان خوش نخواهد آمد و ممکن است بخواهید به هر طریقی که شده از آنها فرار کنید اما درواقع راهی برای این قضیه وجود ندارد و شما باید به هر صورتی که شده با آن کنار بیایید.

فال ابجد متولدین مرداد ماه

مرداد

ابجد فال شما : آ آ ب

تعبیر فال ابجد: امروز روز شانس شماست و بالاخره بعد از مدت ها دعاهایتان مستجاب می شود. اگر از نظر احساسی در دوری و فراق به سر می‌برید معشوق تان به جانب شما باز خواهد گشت.

فال ابجد متولدین شهریور ماه

شهریور

ابجد فال شما : آ ج ب

تعبیر فال ابجد: اینقدر سرزنده و شاداب هستید که افراد خانواده تان از این امر متعجب می‌شوند اما با این رفتارهای خوب همه را سر شوق می آورید و موجب می شوید تا شادی و نشاط فراوانی وارد زندگی تان شود.

فال ابجد متولدین مهر ماه

مهر

ابجد فال شما : ج د د

تعبیر فال ابجد: از موضوعی آگاه می‌شوید که مدت هاست در انتظار آن به سر می‌برید اما برخلاف انتظارتان از آن خوشحال نخواهید شد و درواقع اتفاقی است که به نفع شما نیست؛ بهتر است که غم و اندوهی را در این رابطه به دل تان راه ندهید ان شاالله که همه چیز حل خواهد شد.

فال ابجد متولدین آبان ماه

آبان

ابجد فال شما : آ آ ب

تعبیر فال ابجد: مجبور می شوید با شخصی که مدت ها به او کدورت داشتید روبرو و همکلام شوید. همین قضیه موجب می‌شود تا این ناراحتی ها را به دست فراموشی بسپارید و دوباره روابط میان تان را بهبود بخشید.

فال ابجد متولدین آذر ماه

آذر

ابجد فال شما : د د ج

تعبیر فال ابجد: مدت زمان کوتاهی برایتان پدید می‌آید که می‌توانید فارغ از کار و مشکلات زندگی به استراحت بپردازید و ذهن تان را از تمامی این دغدغه‌ها خلاص کنید. بهتر است از این زمان خود بهترین استفاده را ببرید.

فال ابجد متولدین دی ماه

دی

ابجد فال شما : د د آ

تعبیر فال ابجد: از غم و اندوهی که مدت هاست شما را می آزارد خلاص می‌شوید و شخصی در این راه بسیار شما را کمک خواهد کرد. اگر مجبور شدید حرف دل تان را بزنید از این کار امتناع نکنید؛ او کاملا رازدار است.

فال ابجد متولدین بهمن ماه

بهمن

ابجد فال شما : د آ ب

تعبیر فال ابجد: ممکن است اتفاقاتی برایتان روی دهد و خودتان را در خطر بیندازید اما اگر با فردی که با شما به مقابله برخاسته جر و بحث نکنید و در برابرش سکوت کنید همه چیز به خوبی و خوشی برطرف خواهد شد.

فال ابجد متولدین اسفند ماه

اسفند

ابجد فال شما : ب آ ج

تعبیر فال ابجد: ممکن است که اوضاع و احوال تان دگرگون شود و اتفاقاتی رخ دهد که از کنترل شما خارج باشد اما در هر صورت باید به خودتان مسلط باشید و دست و پایتان را گم نکنید.

کدخبر: 909876 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟