فال شبانه 4 تیر + فیلم
حجم ویدیو: 3.18M | مدت زمان ویدیو: 00:00:20

به گزارش رکنا، فال در انواع مختلف وجود دارد و بیشتر برای سرگرمی کاربرد دارد. بهتر است در زندگی روزمره به آنچه فال و طالع شما می گوید وابسته نشوید و همیشه در زندگی تلاش کرده و به خداوند توکل کنید تا با صبوری بتوانید در جاده پر پیچ و خم زندگی گام بردارید. در ادامه فال و طالع بینی شبانه شما عزیزان را بسته به ماه تولدتان آورده ایم. امید که اتفاق های خوبی در انتظارتان باشد.

فال متولدین فروردین

اگر کار پنهانی داری انجام می دهی مراقب باش که دستترو می شود. بابت از دست دادن کسی ناراحت و دلگیرید. این روزها ممکن است عصبی تر و ناآرام تر از قبل بنظر بیایید. برایتان خبرهایی در راه است که کلی امید به زندگی تان می بخشد.

فال متولدین اردیبهشت

برای یک سفر یا نقل مکان مردد می شوید .این سفر یا جا به جایی برایتان خوب به نظر می رسد. شخصی از گذشته های دور را به زودی ملاقات می کنید و برایتان کاره مهمی را انجام می دهد.

فال متولدین خرداد

از تماس تلفنی تا یک ماه دیگر خوشحالی داری. یک ضربه یا زیان مالی یا احساسی اگر داشتید برایتان در آینده  نزدیک جبران می شود؛ می تواند با ورود یک پول یا شخصی تازه به زندگی تان باشد.

فال متولدین تیر

ورود یک فرد جدید به خانواده باعث بهتر شدن روحیه تان می شود. درگیری های ذهنی و کاری و مالی شما توسط فردی حل می شود. بهتر است که عصبانیت و پرخاشگری هایتان را کم کنید.

فال متولدین مرداد

روی مسیر کاری کمی اعصاب خردی دارید ولی روی وعده 3 رفع می شود. با اتفاقی بزرگ و ناگهانی سورپرایز می شوید. خبرهای خوب مالی و عاطفی در راه است. عمل زیبایی در پیش دارید.

فال متولدین شهریور

فکر و خیالاتی در سرتان دارید که باید عملی کنید ولی برای انجام دادن آن مدام به در بسته می خورید. بهتر است که کمی صبوری کنید. ممکن است کسی را از زندگی تان حذف کنید که کاملا به نفع خودتان است این کار. از یک زمستان ماهی خبر خوبی برایت است.

فال متولدین مهر

از سمت پدر یا مادر برایتان خبر خوشی است. به آرزو و مراد قلبی تان می رسید. دلبسته و عاشق کسی می شوید که دل کندن از او کار آسانی نیست.

فال متولدین آبان

دیدارهای عاشقانه در پیش داری. یک مشکل بزرگت روی وعده 4 حل می شود. دست کسی برایتان رو می شود. چیزهایی را می بینید یا می شنوید که باور کردنش برایتان سخت است.

فال متولدین آذر

احساس درماندگی و گرفتاری و ناتوانی می کنید. از تنش ها بیرون می آیید. آرامش می گیرید. یک پول بزرگ مثل ارثیه یا وام به دست تان می رسد. مسئله ای را با خانواده جشن می گیرید.

فال متولدین دی

از راه دور یا فضای مجازی خبر امیدوار کننده ای برایت هست. نذری اگر کرده اید برایتان معجزه می کند. پولی هرچند ناچیز و کم به دست تان می رسد که خوشحال تان می کند.

فال متولدین بهمن

برایت پول و ثروت زیادی در طالعت دیده می شود. با کادو و یا گلی از یک عزیز سورپرایز می شوید و خوشحال تان می کند. پیشنهاد کاری  شراکتی می تواند برایتان عالی باشد.

فال متولدین اسفند

درگیر کار اداری می شوید که درنهایت پیروزی برای شماست. سفر دریایی خواهید داشت. آرامش بزرگی در راه است. بیماری اگر برای خودت یا نزدیکانت است رفع می شود.

کدخبر: 903541 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟