طالع شما چه چیز را نشان می دهد؟

به گزارش رکنا، اگر دوست دارید بایدها و نبایدهای زندگی تان را بدانید طالع ماه تولدتان را بخوانید.

فروردین ماه

نماد فروردین

کار گروهی فراموش نشود. اجازه بدهید احساسات هم بخشی از زندگی تان باشد. اگر واقعا می خواهید تغییری صورت بگیرد باید قدم اول را شما بردارید و زود هم نا امید نشوید. به خودتان اعتماد داشته باشید تا به آنچه که می خواهید برسید. تصمیمی می گیرید که مسئولیت های زیادی برای تان به همراه خواهد داشت. اگر بتوانید کارها را گروهی انجام بدهید برایتان بهتر است.

اردیبهشت ماه

نماد اردیبهشت

بهتر است به سفری بروید. کارها و زندگی را آسان تر بگیرید تا بتوانید روزهای تان را در آرامش بگذرانید. سرمایه گذاری کوچکی که قبلا انجام داده اید بالاخره به بار خواهد نشست و برای تان منافعی خواهد داشت. رفتن به یک سفر می تواند بسیار لذتبخش باشد، خستگی را از تن تان بیرون می کند و جا برای فکرهای تازه باز می شود، شما وقتی می توانید خوب فکر کنید بهتر عمل می کنید.

خرداد ماه

نماد خرداد

مشورت کردن شرط عقل است. بیشتر به اعضای خانواده تان توجه کنید تا زندگی تان گرم تر و اوضاع بهتر پیش برود. کارهای تان تکراری شده و زود احساس خستگی می کنید، سعی کنید برای رهایی از روزمرگی و یکنواختی روزگارتان کاری بکنید. برای رفتن به سفر باید به فکر اقدامات اولیه اش باشید و بعد چمدان تان را ببندید.

تیر ماه

نماد تیر

آرامش به زندگی تان می آید. اهداف تان را یک بار دیگر مرور کنید و ببینید که آیا درست به سمت شان پیش می روید یا خیر. برای تحقق یافتن خواسته دوست تان تلاش خواهید کرد، بعد از رسیدن او به خواسته اش شما حس بسیار خوبی خواهید داشت. تا چند وقت دیگر نگرانی کاری یا تحصیلی تان برطرف شده و پروژه تان به خوبی پیش خواهد رفت و یک دوره آرامش را در زندگی تان تجربه می کنید.

مرداد ماه

نماد مرداد

وقت خود را با گوش دادن به نظرات دیگران هدر ندهید. در رابطه عاطفی تان با مشکلی مواجه نخواهید شد اما به زودی در انجام کاری بر سر دوراهی مهمی قرار می گیرید، به نفع تان است که دیدگاه منطقی داشته باشید و راه درست را انتخاب کنید. به جای وقت تلف کردن و گوش دادن به نظرات دیگران بهتر است به فرمان عقل تان توجه کنید تا شما را به راهی درست راهنمایی کند تا بعد از آن خودتان و دیگران را سرزنش نکنید.

شهریور ماه

نماد شهریور

مراقب سلامتی تان باشید. فراموش نکنید که رمز موفقیت شما صبر و استقامت است. عقل سالم در بدن سالم است. در مورد پیشنهادی که به شما می شود هوشیار باشید و تمام تخم مرغ ها را در یک شانه نگذارید. در گفتن حرف ناراحت کننده ای که گفتنش لزومی ندارد عجله نکنید. یادتان باشد شما نمی توانید هیچ کس را به زور خوشبخت کنید.

 مهر ماه

نماد مهر

به زودی همان فرصت خوبی که در کمینش نشسته اید نصیب تان می شود. موقع تصمیم گیری حتما با افراد باتجربه مشورت کنید تا راه اشتباه نروید. رقبا زیاد هستند و لازم است که کارتان را جدی بگیرید. افراد اخلاقیات متفاوت دارند، صبوری پیشه کنید تا کارتان بهتر جلو برود. بعضی ها ترجیح می دهند در تاریکی با یک دروغ زندگی کنند. شما خودتان را بد نکنید.

آبان ماه

نماد آبان

منتظر اتفاق خوب و غیر منتظره باشید. دوستان خوبی دارید که باید قدر آنها را بدانید و نگذارید که بین شما فاصله بیفتد. در راه رسیدن به هدف هایتان از تلاش دست برندارید و سختکوش بمانید. منتظر اتفاق خوب و غیر منتظره ای باشید. آخر هفته را با خانواده برای گشت و گذار بروید و تا می توانید از این فرصت لذت ببرید. سعی کنید کمی انعطاف پذیرتر باشید و با دیگران با متانت برخورد کنید.

آذر ماه

نماد آذر

برای گرفتن مجوزی تلاش کنید. عزیزی از راه دور دارید که دل تان برایش می تپد. شخصی با قدم گذاشتن به زندگی تان محاسبات تان را بهم خواهد ریخت. برای انجام کاری مجبور به دریافت مجوزی هستید که به این سادگی ها به دست نمی آورید. با کسی که دوست تان دارد مهربان تر برخورد کنید. اگر می خواهید رابطه ای را پایان دهید، راهی مناسب برای گفتن حرف های تان پیدا کنید.

دی ماه

نماد دی

جواب حرفی که به شما زده می شود را بلافاصله ندهید. روزگار را به امید دیدن کسی سپری می کنید که بسیار دوستش دارید. عشق آسانی ندارد. در مورد مسئله کاری یا تحصیلی منتظر شنیدن خبر یا نتیجه ای هستید. کمی بیشتر پیگیری کنید و دست روی دست نگذارید. جواب حرفی که به شما زده می شود را بلافاصله ندهید. این کار شما را بهم خواهد ریخت. کمی صبورتر باشید.

بهمن ماه

نماد بهمن

جر و بحث های تان را با شریک زندگی تان طولانی نکنید و مراقب باشید کلماتی به کار نبرید که باعث شود از شما برنجد. بهتر است سوء تفاهم ها را کنار بگذارید و شفاف سازی کنید تا کدورتی باقی نماند. در رابطه با یک مسئله کاری با مشکلات زیادی مواجه می شوید. هدف تان را اشتباه انتخاب کرده اید و زمان آن فرا رسیده تا تغییر مسیر بدهید.

اسفند ماه

نماد اسفند

با فردی باتجربه مشورت کنید. اضطراب بیش از حدتان شما را شکننده و آسیب پذیر می کند. بدترین حالت را در نظر بگیرید و چاره ای بیندیشید تا از این نگرانی خارج شوید. منتظر جوابی هستید و هرچه می بینید شما را بیشتر سرگردان می کند. اگر بتوانید موضوع را از زاویه ای دیگر ببینید متوجه می شوید که فهم مسئله آنقدرها هم بغرنج نیست.

کدخبر: 799120 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟