فال ابجد امروز / 30 بهمن + فیلم
حجم ویدیو: 7.69M | مدت زمان ویدیو: 00:01:02

فال ابجد متولدین فروردین

فروردین

ابجد فال شما : ب ب ب

تعبیر ابجد : امروز شما به فکر پیدا کردن راه هایی جدید برای دست یافتن به رویاهایتان هستید، راه هایی که تا به حال به ذهن هیچ شخص دیگری نرسیده اند و به خیال خودتان بهترین و سریعترین راه ممکن برای رسیدن به خواسته هایتان هستند. شاید به خیال خودتان بهترین راه حل های این دنیا را پیدا کرده باشید، اما عاقلانه تر این است که برای عملی کردن این ایده هایتان تا فردا دست نگه دارید تا عقلتان سر جایش بیاید و ببینید چقدر اشتباه می کرده اید. شما امروز از جذابیت فوق العاده ای برخوردار هستید و هر کسی که در مسیر شما قرار بگیرد فردی فوق العاده خوش شانس است، زیرا انرژی مثبت شما به هر کسی که انتقال پیدا کند روز او را خواهد ساخت.

 

فال ابجد متولدین اردیبهشت

اردیبهشت

ابجد فال شما : ج ج د

تعبیر ابجد : امروز برای شما با موفقیت و خوش اقبالی همراه خواهد بود. آنچه امروز برایتان اتفاق می افتد باعث خواهد شد که احساس سربلندی کرده و از موفقیت های خود رضایت بسیار داشته باشید. دلتان می خواهد احساس خوبی که دارید را با دیگران و به ویژه آنهایی که برایتان مهم هستند در میان بگذارید، اما متأسفانه برخی از این افراد در دسترستان نخواهند بود. بهتر است تا زمانی که نزدیکانتان را در جریان قرار نداده اید راجع به این موضوع با هیچ کس حرف نزنید. با توجه به هدف بزرگی که در سر دارید، انجام وظایف و مسئولیت هایتان برای رسیدن به آنچه می خواهید کافی نخواهد بود و باید آماده باشید کاری فراتر از آن چه از شما انتظار می رود انجام دهید.

 

فال ابجد متولدین خرداد

خرداد

ابجد فال شما : د آ آ

تعبیر ابجد : امروز از طریق تلویزیون، روزنامه و مجلات، اخباری به گوشتان خواهند رسید که حاکی از تغییراتی در اجتماع هستند. ممکن است برخی اتفاقات ناخودآگاه بر زندگی شخصی شما تأثیر بگذارد. قبل از هر گونه جانب گیری همه ی اطلاعات را از معتبرترین منابع به دست آورده و تصمیمات خود را بر اساس عقل و منطق قرار دهید. امروز ممکن است در رابطه عاطفیتان به موضوعی پی ببرید که تا پیش از این از شما مخفی شده بوده و یا حداقل شما آن را ندیده بودید و روبرو شدن با آن می تواند برایتان دشوار باشد.

 

فال ابجد متولدین تیر

تیر

ابجد فال شما : آ ب د

تعبیر ابجد : پس از چند روز خسته کننده، امروز احساس می کنید بسیار پر انرژی شده اید. وقتی خودتان حالتان خوب باشد، همه چیز برایتان خوب پیش می رود. شما با انگیزه تمام آماده اید تا مشغول به کار شده و تمام آن کارهای نیمه تمامی که در انتظارتان هستند را به انجام برسانید. اگر وقت کافی برای تماس گرفتن با افرادی که می توانند فرصت های کاری جدیدی را در اختیارتان گذارند داشته باشید، زنگ زدن به آنها می تواند ایده خیلی خوبی باشد، زیرا امروز می تواند مشارکت های منفعت آمیزی را برای شما به همراه داشته باشد.

 

فال ابجد متولدین مرداد

مرداد

ابجد فال شما : د د ج

تعبیر ابجد : شما بی صبرانه در انتظار به پایان رساندن کارهای روزمره تان و پناه بردن به دنیای درونی خودتان هستید. متاسفانه امروز هر چقدر هم که رویاپردازی کنید، ترس ها و نگرانی هایتان حتی اگر سعی کنید با آنها روبرو شوید هم به قوه خود باقی خواهند ماند و شانس زیادی برای عملی کردن رویاهایتان نخواهید داشت. بهترین کار در حال حاضر این است که دست از رویاپردازی برداشته و به عالم واقعیت بازگردید، سپس به فکر ایجاد تغییر در روند عادی انجام کارهایتان باشید و راه جدیدی برای حل مشکلاتتان بیابید. سعی کنید با یکی از دوستان نزدیک و یا عشق زندگیتان در مورد نگرانی هایتان صحبت کنید تا شاید فشار کمتری روی خود احساس کنید.

 

فال ابجد متولدین شهریور

شهریور

ابجد فال شما : آ ج ج

تعبیر ابجد : هنر فقط برای هنرمندان نیست، کافی است دست به کار شده و چیزی را بسازید که باعث می شود احساس خوبی نسبت به خودتان و کاری که انجام داده اید داشته باشید. اگر کارتان به شما این اجازه را نمی دهد که وقتی برای علایق هنری خود کنار بگذارید، این خود شما هستید که باید در این زمینه ایجاد تعادل کنید. شما نیاز به تأییر دیگران دارید، اما در شرایط فعلی رسیدن به این خواسته چندان راحت نخواهد بود. حتی نزدیک ترین و صمیمانه ترین روابطی که دارید نیز در حال حاضر در وضعیت بسیار حساسی هستند و یک کلام و یا کار اشتباه کافی است تا دل طرف مقابلتان را بشکنید، پس سعی کنید زیاد روی اختلاف نظرها و مشکلات متمرکز نشوید.

 

فال ابجد متولدین مهر

 

مهر

ابجد فال شما : ج ج ج

تعبیر ابجد : مطمئنا شما خیلی خوب می دانید که باید برای داشته هایتان شکرگزار باشید، ولی امروز نرسیدن به اهداف و خواسته هایتان شما را آزار خواهد داد و هر چیزی که در سر راهتان قرار بگیرد شما را آزرده و حتی عصبانی خواهد کرد. شما می دانید که خیلی به اهدافتان نزدیک شده اید، ولی دوستانتان ممکن است شما را برای ایده آل گرایی بیش از حدتان سرزنش کنند. بهتر است تا زمانی که از پیدا کردن زمینه مناسب اطمینان حاصل نکرده اید در مورد اهداف و ایده هایتان با کسی حرف نزنید و آنها را برای خودتان نگه دارید. وقتی از مساعد بودن شرایط مطمئن شدید خواهید توانست آنها را با دیگران به اشتراک بگذارید.

 

فال ابجد متولدین آبان

آبان

ابجد فال شما : ب د آ

تعبیر ابجد : امروز دوستان و عزیزانتان برای گرفتن مشورت به سوی شما هجوم می آورند و حتی حضورتان برای آرامش بخشیدن به آنها می تواند اثربخش باشد. شما هم وضعیتی شبیه به خود آنها دارید و شاید حتی نیاز به مشورت گرفتن داشته باشید، اما امروز در کلام شما گرما و قدرتی هست که آرامش در آن موج می زند و خیال دیگران را راحت می کند. کمک به دیگران روحیه خودتان را هم خیلی بهتر خواهد کرد و توصیه هایی که به آنها می کنید راه حل هایی برای مشکلات خودتان نیز به ذهنتان خواهند آورد. سعی کنید به جای این که این همه نگران انجام کارهای روزمره باشید، کمی هم به خودتان و آرامش و سلامتتان اهمیت بدهید.

 

فال ابجد متولدین آذر

آذر

ابجد فال شما : ب ب ج

تعبیر ابجد : شما این اواخر زیاد مواظب خودتان نبوده اید، اما شرایط کیهانی موجود ایجاب می کند که نظم و ترتیب بیشتری در سبک زندگیتان داشته باشید و به خودتان اهمیت بیشتری بدهید. بیش از اندازه کار نکنید و زیاد نوشیدنی های کافئین دار مصرف نکنید و وعده های غذاییتان را سبک تر و سالم تر کنید. هر کاری که امروز برای خودتان انجام دهید اثراتی سریع و پایدار روی سلامت شما خواهد گذاشت. سعی کنید راهی برای تخلیه احساسات سرکوب شده امروزتان پیدا کنید و به موسیقی های آرامش بخش گوش کنید و شمع روشن کنید یا پیاده روی کنید، در غیر این صورت ممکن است در مکان و زمان نامناسب خشم و سرخوردگیتان را سر شخص اشتباهی خالی کنید.

 

فال ابجد متولدین دی

دی

ابجد فال شما : ب آ ج

تعبیر ابجد : امروز شاید بخواهید احساس ناخوشایندی را برای همیشه در قلبتان دفن کنید، ولی بهتر است به عواقب این کار خوب فکر کنید. البته تلاش برای مخفی کردن احساستان از دیگران این روزها کار بیهوده ای خواهد بود، زیرا آنها به حس شما از ظاهرتان پی خواهند برد. برای این که در مسیر خود به سوی آینده راحت تر و با سرعت بیشتری پیش بروید باید خودتان را از شر کوله بار اضافه ای که دارید و به کارتان هم نمی آید رها کنید. کارهای بی فایده را ترک کرده و افراد اضافه را از زندگیتان حذف کنید. به جای ریسک های غیر ضروری فعلا کمی محتاطانه برخورد کنید.

 

فال ابجد متولدین بهمن

بهمن

ابجد فال شما : ج آ ب

تعبیر ابجد : این اواخر زندگیتان با استرس و فشار عصبی همراه بوده است، زیرا خودتان دلتان می خواهد که یک کار دیگر بکنید، ولی کار دیگری از شما انتظار می رود و باید آن را انجام دهید. ولی این شرایط با پی بردن شما به این که باید با خودتان صادق باشید به زودی بهتر خواهد شد. فعلا بهتر است حتی اگر کاسه صبرتان لبریز شده باشد هم کمی دندان روی جگر بگذارید تا به نتایج بهتری برسید. اگر دیگر طاقت ندارید کمی به اهداف بلند مدتتان فکر کنید تا تحمل اوضاع فعلی برایتان راحت تر شود.

 

فال ابجد متولدین اسفند

اسفند

ابجد فال شما : آ آ ج

تعبیر ابجد : امروز منتظر فرصتی هستید تا خودتان را از انجام وظایفی که بر شانه تان سنگینی می کنند رها کنید، ولی نمی توانید از مسئولیت هایتان فرار کنید. سبک زندگی شما این طور نیست که از وظایف تان فرار کنید، ولی اگر زودتر دست به کار انجام کارهایتان شوید خواهید توانست استراحت کرده و به کارهای مورد علاقه تان بپردازید. بهترین روش برای رسیدن به نتایج مطلوب این است که از ابتدای روز اهداف و برنامه هایتان را مشخص کنید و بر اساس آنها پیش بروید.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 662560 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟