فال ابجد امروز / 28 بهمن + فیلم
حجم ویدیو: 10.99M | مدت زمان ویدیو: 00:01:29

فال ابجد متولدین فروردین

فروردین

ابجد فال شما : ب د ب

تعبیر ابجد : به زودی مشکل یا ناراحتیت بر طرف می‌شود اما نباید از کسی توقع خیر و راحتی داشته باشی چیزی را از دست داده ای که به زودی به دست می‌آوری اگر با کسی دعوا و مخاصمه ای داری عاقبت به نفع تو تمام می‌شود اگر چنین قصدی را اکنون دارید چند روزی صبر کنید و سپس به آن اقدام کنید به زودی گشایش و توفیقی نصیب تو می‌شود و کارت بالا می گیرد.

 

فال ابجد متولدین اردیبهشت

اردیبهشت

ابجد فال شما : ب ج د

تعبیر ابجد : طالعت نیک است و نیتت بر آورده می‌شود رازت را به کسی نگو . باید مراقب بدخواهان باشی در کارت گشایش دیده می‌شود به خداوند رحمان امیدوار باش و با توکل به او به کار و زندگی ات ادامه بده. اطمینان داشته باش که روزهای بهتری در پیش خواهی داشت .

 

فال ابجد متولدین خرداد

خرداد

ابجد فال شما : ج آ ب

تعبیر ابجد : قصد و نیت بدی داری ؛ از آن دوری کن وگرنه پشیمان می‌شوی بهتر است در پی کار خودت بمانی و منتظر باشی. سعی کن با پرورش افکار و نیات خوب در سر ، در سعادت را به روی خود باز کنی و از الطاف خداوند در همه امور برخوردار شوی.

 

فال ابجد متولدین تیر

تیر

ابجد فال شما : د د د

تعبیر ابجد : نیت خوبی کردی به خواسته و آرزویت می‌رسی. در روزی به رویت گشوده می‌شود و به سعادت و خوشی دست می یابی. اگر قصد سفر یا معامله ای داری به آن عمل کن به نفع تو خواهد بود به دیگران اعتماد کنی اما رازت را به هر کس مگو؛ به زودی خبر خوشی به تو می‌رسد.

 

فال ابجد متولدین مرداد

مرداد

ابجد فال شما : د ب د

تعبیر ابجد : طالع خوبی داری و به خواسته ات می‌رسی. روزی حلال به دست تو می‌رسد؛ قدرش را بدان. سعی کن به کسی خیانت نکنی ، چون صدمه بزرگی خواهی خورد. اگر قصد سفر دوری داری، از آن منصرف شو زیرا به رنج و زحمت خواهی افتاد و از کار و تلاش غفلت مکن تا به مقصود برسی. ان شاءالله

 

فال ابجد متولدین شهریور

شهریور

ابجد فال شما : ج آ ‌آ

تعبیر ابجد : به آنچه نیت کرده ای می‌رسی اما باید منتظر بمانی. از اعمال بد دوری کن تا از غم و رنج در امان بمانی. از فکر بد و پول حرام دوری کن ، خداوند روزی تو را به تو حواله کرده است . به زودی یک خبر خوشحال کننده به تو می‌رسد که تغییراتی در زندگی تو به وجود می‌آورد اگر در همه امور به خداوند توکل کنی به مقصودت می‌رسی.

 

فال ابجد متولدین مهر

 

مهر

ابجد فال شما : د آ د

تعبیر ابجد : قصد و نیتت خوب است . در رحمت به سویت باز می‌شود. از چشم زخم مردم ترسی به خود راه نده که از آن در امان خواهی بود. در هر کاری با اهلش مشورت کن. در همه حال رضای خدا و خلق خدا را در نظر داشته باش . بخت با تو یار است.

 

فال ابجد متولدین آبان

آبان

ابجد فال شما : آ آ ب

تعبیر ابجد : اگر بیمار هستی به زودی سلامت خود را باز می یابی و از سلامت و تندرستی برخوردار می‌شوی. به زودی زندگی خوبی با خانواده ات خواهی داشت. در کار و معامله سود خوبی نصیب تو می‌شود. یکی از کسانی که به او نیکی می‌کنی به تو بدی می‌کند اما از کار خود پشیمان می‌شود ، چون غمخوار تو است. اگر قصد سفر داری برو سفر خوبی خواهی داشت.

اگر چیزی را از دست داده ای به زودی به دست خواهی آورد. اگر مسافری داری به زودی باز میگردد اگر کسی از نزدیکانت در زندان باشد به زودی آزاد می‌شود. اگر خواسته ای داری به زودی برآورده می‌شود. از کارهای بد حذر کن و در انجام کارهای خیر پیش قدم باش. به خاطر انجام یک کار خوب و خیر بر سر زبانها می‌افتی. از جایی که انتظار نداری پول یا چیزی به شما می‌رسد پس خداوند را شکرگزار باش.

 

فال ابجد متولدین آذر

آذر

ابجد فال شما : د آ ب

تعبیر ابجد : طالعت روشن است. موفقیت خوبی در پیش داری. بر بدخواهان و مخالفان پیروز می‌شوی و به مراد و مقصود می‌رسی. تا چند روز آینده خبری خوشحال کننده ای به تو می‌رسد. اگر قصد ازدواج یا معامله ای داری به آن عمل کن. با زنان گفتگو یا بگومگویی خواهی داشت اما رنجی به تو نمی رسد.

 

فال ابجد متولدین دی

دی

ابجد فال شما : د آ آ

تعبیر ابجد : آینده خوبی در پیش داری اگر همتت را به کار بگیری ، با موفقیت فاصله ای نداری افکار و نیات پاک در سر داشته باش تا خداوند تو را در کارهایت یاری دهد به زودی گشایشی در کارها پیدا می‌شود . از چیزی نگرانی در دل داری ،نگران نباش . اگر چیزی را از دست داده ای به صلاح تو بوده، خیری در آن است.

 

فال ابجد متولدین بهمن

بهمن

ابجد فال شما : ج د ج

تعبیر ابجد : فالت خوب است. اگر صبر داشته باشی به مقصود می‌رسی. گشایشی در کارت دیده می‌شود. باید برای رسیدن به مقصود خود نیز همت و کوشش کنی. کسی با تو دشمنی می‌کند. مراقب خودت باش. اگر گم شده ای داری آن را پیدا می کنی. اگر مسافر یا غایبی داری از او خبر به دست می‌آوری.

 

فال ابجد متولدین اسفند

اسفند

ابجد فال شما : ب آ ج

تعبیر ابجد : حاجت و آرزویی داری که برآورده می‌شود. گشایشی در کارت پیدا می‌شود و ایام خوشی خواهی داشت. اگر مشکلی داری به زودی برطرف می‌شود. اگر این مشکل مالی باشد موقعیت مالی خوبی پیدا می کنی. در طالعت فرزند زیاد دیده می‌شود؛ فرزندانی خوب و خوش قدم.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 661931 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟