فال ابجد امروز / 9 دی + فیلم
حجم ویدیو: 6.89M | مدت زمان ویدیو: 00:00:56

فال ابجد متولدین فروردین

فروردین

ابجد فال شما : آ آ ب

تعبیر ابجد : احتمالاً رفتار غیرمنتظره یک نفر باعث می شود که در تلاش برای اینکه بفهمید که چه اشتباهی مرتکب شده اید، به خودتان شک کنید. با این حال، شما کاملاً این توانایی را دارید که با امواج تغییر هماهنگ باشید؛ چنان به نظر می رسد که گویی اراده درونی شما از همیشه قوی تر شده است. شما وارد یک موقعیت طاقت فرسا و مهم می شوید که همه را سراسیمه می کند، اما شما به شکل موثری تردیدها را کنار می زنید. خوشبختانه، انبارهای عاطفی شما پر از قدرت و استقامت درونی هستند. افلاطون می گوید: ما به آسانی می توانیم کودکی که از تاریکی می ترسد را ببخشیم؛ فاجعه واقعی هنگامی رخ می دهد که انسان از روشنایی می ترسد.

 

فال ابجد متولدین اردیبهشت

اردیبهشت

ابجد فال شما : د د د

تعبیر ابجد : شاید امروز یک روز ماجرایی باشد که عشق را به شما هدیه کند.اما این ماجرای عشقی آنقدر هم که شما می‌خواهید طول نکشد.ستاره ی اقبال شما فرصتهایی را برای عشق، خلاقیت و خود انگیختگی فراهم می‌کند در حالیکه ماه میزان اشتیاق شما را بیشتر می‌کند.شما باید بین واقع گرا بودن و در لحظه زندگی کردن خود تعادلی را برقرار کنید. قطعاً نمی‌خواهید که این موقعیت جذاب را از دست بدهید.به هرحال اگر آرزوی شما خیلی شدید باشد می‌تواند بعدها یأس و ناامیدی را برای شما به همراه داشته باشد.

 

فال ابجد متولدین خرداد

خرداد

ابجد فال شما : ب ب آ

تعبیر ابجد : شما امروز سعی می‌کنید که خیلی ایده آلیست باشید، اما واقع بین بودن برای شما کار سختی است. ارتباط برقرار کردن نیز کمی برایتان سخت شده است، چرا که افکارتان هنوز برای خودتان تعریف نشده است. اگرچه این مانع رویاپردازی شما نمی‌شود، اما باعث می‌شود نتوانید دیگران را در افکارتان سهیم کنید. پس حالا در حالیکه تجربیات‌تان را برای خود نگه می‌دارید کمتر حرف بزنید. بیشتر به جایی که رویاهاتان شما را با خودشان می‌بردند توجه کنید.

 

فال ابجد متولدین تیر

تیر

ابجد فال شما : ب د د

تعبیر ابجد : احتمالا هدیه ای ارزشمند برای خانه ی خود دریافت کنید. بنظر می رسد که امروز بسیار مشغول هستید، اما در پایان روز از موفقیت های خود راضی خواهید بود. احتمالا بعد از ظهر را در خانه سپری خواهید کرد، و با چندین دوست کارهایی را انجام می دهید.

 

فال ابجد متولدین مرداد

مرداد

ابجد فال شما : د ج ج

تعبیر ابجد : امروز برای حل یک مخمصه از روشهای موشکافانه ای استفاده می کنید و در جستجوی خود برای بهترین راهکار، مو را از ماست می کشید. مهارت های تحلیل گری قوی تان به شما این امکان را می دهد تا حتی سربرآوردن مشکلاتی که تصور می کردید که مدتهاست که آنها را رفع و رجوع کرده اید را هم تشخیص بدهید. در عین حال، آنقدر عملگرا و منطقی هستید که به محض اینکه یک راه مناسب را پیدا کنید، دست از جستجو بر می دارید. توماس اِدیسون می گوید: سه عنصر اصلی کسب دستاوردهای ارزشمند عبارتند از: اول، سختکوشی؛ دوم، پشتکار؛ سوم، عقل سلیم.

 

فال ابجد متولدین شهریور

شهریور

ابجد فال شما : ج آ آ

تعبیر ابجد : ممکن است مرتب کردن اولویت های تان دشوار باشد، مجبور هستید که کارهای مهمی را در محل کارتان انجام دهید، در حالیکه برای حل مشکلات مالی اصرار می کنید. باید به مسئولیت های حرفه ای خود توجه بیشتری داشته باشید. از هر گونه خیالپردازی اجتناب کنید.

 

فال ابجد متولدین مهر

 

مهر

ابجد فال شما : آ آ ب

تعبیر ابجد : شما تصمیم گرفته‌اید که از شهر خارج شده و یا حداقل کار ماجراجویانه‌ای انجام دهید. شما زمانی صرف کرده‌اید و برای مسافرت‌های دنباله دار به مکان‌های دور افتاده برنامه ریزی کرده‌اید. اگر تمایل داشته باشید که برای دیدن مکان‌های مذهبی به خارج از شهر بروید، ممکن است برنامه‌هایتان به هم بخورد. شما می‌توانید مطالعه را دربرنامه روزانه خود قرار داده و با این کار با روح و روان خود به سفر بروید!

 

فال ابجد متولدین آبان

آبان

ابجد فال شما : ب د د

تعبیر ابجد : اگر شما به خاطر استرس‌هایی که در محل کار با آنها مواجه شده‌اید عصبانی هستید، باید بدانید که اوضاع روند ثابت خود را پیدا می‌کند. اما این اتفاق‌ها شور و هیجان خاص خودش رادارد و به این زودی‌ها تمام نمی‌شود. پس الان چه چیزی اهمیت بیشتری دارد؟ هم اکنون لذت بردن از زندگی مهم ترین چیز است و استرس‌هایی که با آنها روبرو می‌شوید کوچکترین اهمیتی ندارند. مکانی آرام پیدا کرده تا در آنجا بتوانید نگرش خود را تغییر داده و آن را بهتر کنید.

 

فال ابجد متولدین آذر

آذر

ابجد فال شما : آ آ آ

تعبیر ابجد : در طول صبح ممکن است که سردرگم باشید. که می تواند مشارکت ها را تحت تاثیر قرار دهد. اگر فرصتی برای پیوستن به یک مشارکت جدید به شما داده شد، در قبول کردن آن عجله نکنید! اول بهتر است نظر عشق تان را جویا شوید.

 

فال ابجد متولدین دی

دی

ابجد فال شما : د د ج

تعبیر ابجد : شاید شما بخواهید برای دیدن همه جنبه های مشکل پیچیده‌ای که گرفتارش شده‌اید روش خود را تغییر دهید، اما این کار هم لزوماً شما را به جواب نزدیک نمی‌کند. پیدا کردن یک راه حل به آن سادگی که شما می‌کردید نیست. بررسی کردن برنامه‌های پنهانی و پوشیده برای امروزتان کافی است.

 

فال ابجد متولدین بهمن

بهمن

ابجد فال شما : ج ب ب

تعبیر ابجد : انرژی امروز برای گشت و گذار در طبیعت و باغبانی خارق العاده است. فقط اطمینان پیدا کنید که زیاد یک جا ثابت نمی ایستید، در غیر اینصورت شاید زاویه سه گانه زمین بزرگ باعث شود که در زمین ریشه بدوانید! اگر به کشت گل یا گیاهان خوراکی مشغول شوید، ماه ثور بَدوی به شما قدرت می دهد تا با خاک ارتباط برقرار کنید. در هر صورت، هنگامی دست از کار می کشید که دیگر کاری باقی نمانده باشد. البته همیشه می توانید از این دست کارها بگذرید و مستقیماً به ساحل، روی مبل یا تختخواب پناه ببرید، اما گاهی تمام چیزی که لازم دارید، لذت های ساده است.

 

فال ابجد متولدین اسفند

اسفند

ابجد فال شما : د د ج

تعبیر ابجد : زمان مناسبی برای زندگی عاشقانه و فعالیت های مرتبط با خانه می باشد. امروز صبح ممکن است اجبارا سفرتان را لغو کنید. بهتر است. به این ترتیب می توانید زمان بیشتری برای برنامه های مرتبط به خانه خود داشته باشید. در طول شب ممکن است برخی از دوستانتان را ملاقات کنید.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 645036 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟