فال ابجد امروز / 26 آذر + فیلم

فال ابجد متولدین فروردین

فروردین

ابجد فال شما : ج ب ج

تعبیر ابجد : طالع خوبی داری. این روزها آرزویت برآورده می‌شود خبر خوشی دریافت میکنی و به شادی و نشاط می رسی. زنی بلند قد و باریک اندام و گندمگون با تو خصومت میکند مراقب خودت باش. از پول و در آمد حرام پرهیز کن آینده ی خوبی در پیش داری. با دوستان و آشنایان به نیکی رفتار کن اگر قصد ازدواج یا معامله ای داری به آن عمل کن با موفقیت همراه خواهد بود.

 

فال ابجد متولدین اردیبهشت

اردیبهشت

ابجد فال شما : آ د ب

تعبیر ابجد : طالع خوبی داری عاقبت به آنچه که طالب هستی میرسی. از کار و شراکت سود خواهی برد. و رنج و مشکلت حل خواهد شد اگر طالب مال حلال باشی ، روز به روز کارت بهتر می‌شود. اگر قصد سفر داری برو ار آن سود خواهی برد. اگر مسافر داری به سلامت باز میگردد اگر گره یا مشکلی تا اینجا در زندگیت بوده رفع خواهدشد و بعد از این زندگی خوبی خواهی داشت.

 

فال ابجد متولدین خرداد

خرداد

ابجد فال شما : ب ب د

تعبیر ابجد : طالع خوبی است و نیتت بر آورده می‌شود. به زودی از غمها رها می‌شوی زیرا فالت نوید خیر و سعادت می‌دهد در کارهایت همچنان کوشا باش تا موفقیت و پیروزی نصیب شود. مراقب بدخواهان باش و رازت را به هرکس نگو. با کسی خویشی یا دوستی خواهی کرد که بسیار خوب است. در زندگی دو دل نباش .

 

فال ابجد متولدین تیر

تیر

ابجد فال شما : ج ج ج

تعبیر ابجد : آینده ی خوبی در انتظار توست اگر کمی همت کنی ، زندگی خوبی خواهی داشت راه موفقیت برای تو باز است اگر نیاز به کمک و یا حمایت کسی پیدا کنی به آن پاسخ خواهد گفت ترفند بد خواهان را پشت سر میگذاری و به مراد و خواسته ات میرسی .در همه ی امور به خدا توکل کن.

 

فال ابجد متولدین مرداد

مرداد

ابجد فال شما : د ج ب

تعبیر ابجد : در چند روز آینده خبر خوشی به تو می‌رسد یک طلب سوخته و یا یک چیز گم شده را به دست می‌آوری . کارها بر وفق مراد تو خواهد بود سود یا پول زیادی نصیبت می‌شود. با دوستان خوب مشورت کن ، چون از راهنمایی آنها سود خواهی برد مال حلال خوبی به دست می‌آوری قدر آن را بدان و شکر خدا کن . می‌توانی از آن به افراد مستحق احسان کنی تا اجر معنوی نصیبت شود.

 

فال ابجد متولدین شهریور

شهریور

ابجد فال شما : آ ب آ

تعبیر ابجد : ایمانت را قوی کن آنچه را که آرزو و انتظار داری از خداوند طلب کن . به زودی کارهایت سر و سامان می‌گیرد و به مرادت می‌رسی. البته با همت و اراده ی خودت. از آنچه که می‌ترسی، در امان هستی به خداوند توکل کن.

 

فال ابجد متولدین مهر

 

مهر

ابجد فال شما : د آ آ

تعبیر ابجد : آینده ی خوبی در پیش داری اگر همتت را به کار بگیری ، با موفقیت فاصله ای نداری افکار و نیات پاک در سر داشته باش تا خداوند تو را در کارهایت یاری دهد به زودی گشایشی در کارها پیدا می‌شود . از چیزی نگرانی در دل داری ،نگران نباش . اگر چیزی را از دست داده ای به صلاح تو بوده، خیری در آن است.

 

فال ابجد متولدین آبان

آبان

ابجد فال شما : ب ب آ

تعبیر ابجد : طالعت خوب است و نیتت بر آورده می‌شود اما نباید عجله کنی ، بلکه باید صبور باشی تا عاقبت اوضاع بر وفق مراد تو گردد . به زودی گشایشی در کارت پیدا می‌شود اگر قصد فروش چیزی را داری صبر کن چون به نفع تو نخواهد بود . اگر منتظر رسیدن خبر از جانب کسی هستی ،به زودی خبری از او به تو می‌رسد و از آن خبر شاد میشوی هیچ تشویشی به دل راه نده ، زیرا در آینده ی نزدیک همه چیز به نفع تو تغییر خواهد کرد و با توکل به خدا به مراد و خواسته ی خود خواهی رسید.

 

فال ابجد متولدین آذر

آذر

ابجد فال شما : د ب ب

تعبیر ابجد : نیت خوبی کردی قصد انجام هر کاری را داری ،در آن به توفیق می‌رسی ، به زودی از رنج و غم رهایی می یابی . عیب تو این است که راز دلت را به همه می‌گویی از این کار پرهیز کن . در هر کاری به خدا توکل کن تا کارت کامل انجام شود.

 

فال ابجد متولدین دی

دی

ابجد فال شما : ج آ ب

تعبیر ابجد : قصد و نیت بدی داری از آن دوری کن وگرنه پشیمان می‌شوی بهتر است در پی کار خودت بمانی و منتظر باشی. سعی کن با پرورش افکار و نیات خوب در سر ،سعادت را به روی خود باز کنی و از الطاف خداوند در همه ی امور برخوردار شوی.

 

فال ابجد متولدین بهمن

بهمن

ابجد فال شما : د ج ج

تعبیر ابجد : گشایش خوبی در کارت ایجاد میشود . به زودی به چنان توفیق و سعادتی میرسی که بر تو حسودی کنند. از یکی از خویشان و نزدیکان بی اطلاع هستی ، به زودی از او خبری به دست تو میرسد اگر گم شده ای داری ،آن را پیدا خواهی کرد.

 

فال ابجد متولدین اسفند

اسفند

ابجد فال شما : آ ج آ

تعبیر ابجد : به آنچه که نیت کرده ای می‌رسی ، ولی باید صبر کنی نه اینکه تعجیل کنی . اگر تعجیل کنی از کارت پشیمان می‌شوی . از قصدی که داری دور شو . با کسی نزاع نکن . راز دل خود را به کسی نگو . از شخصی گندمگون که قدی متوسط دارد و روی او یک نشان است دوری کن . از اعمال بد دست بردار و مال حرام نخور . به خداوند توکل کن تا از غم و رنج در امان باشی.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 640232 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟