فال ابجد امروز / 25 آذر + فیلم
حجم ویدیو: 7.30M | مدت زمان ویدیو: 00:00:59

فال ابجد متولدین فروردین

فروردین

ابجد فال شما : د ج ج

تعبیر ابجد : امروز انگار شما به طور ناگهانی شناخت تازه ای نسبت به دوستان خود پیدا کرده‌اید و نگاهتان به آنها تغییر یافته است. شاید این تغییر عقیده ی شما نسبت به آنها از موفقیت‌هایی که به دست آورده‌اند ریشه بگیرد و باعث شده باشد با تحسین به آنها نگاه کنید. اگر هنوز مجرد هستید امروز این احتمال وجود دارد که یکی از دوستان و آشنایانتان که پیش از این هم برای شما بسیار عزیز بوده است به یکباره جذابیت رمانتیکی برایتان پیدا کند. احتیاط کنید، شاید این احساس متقابل نباشد و با نشان دادن این تغییر ناگهانی در احساستان واکنشی منفی در طرف مقابلتان ایجاد کنید. شاید حتی این عشق ناگهانی سوء تفاهمی بیش نباشد و تا فردا همه چیز از سرتان افتاده باشد.

 

فال ابجد متولدین اردیبهشت

اردیبهشت

ابجد فال شما : ب ب آ

تعبیر ابجد : امروز زمان استراحت دادن به جسم و مغز است. البته برخی نگرانی های مالی ذهن شما را درگیر می کند. دست و دلبازی شما زیاد است اما باید با توجه به حساب بانکی خود، خرج کنید. برای دخل و خرج خود برنامه ریزی داشته باشید. پیش از خرید هر وسیله ای، اول برچسب قیمت آن را بررسی کنید. امروز علاوه بر اینکه قلبتان را به روی دیگران باز می کنید، حرف زدن را نیز دوست دارید. با دوستان قرار بگذارید و در میان آنها شادی را تجربه کنید. کمی از خرج های گران فاصله بگیرید و سعی کنید به جای سفارش غذای گران، منوی ارزان تری را انتخاب کنید. با عشقتان می توانید به محیط های فرهنگی بروید. یا با هم در کتاب فروشی های بزرگ بچرخید و از تجربیات خود در حوزه کتاب خوانی حرف بزنید.

 

فال ابجد متولدین خرداد

خرداد

ابجد فال شما : د د ب

تعبیر ابجد : امروز برای شما است. باید در همه کارها و مسایل، خود را در اولویت قرار دهید. این را مطمئن باشید همه مردم در شرایط مختلف، فقط خود و منافع خود را می بینند. پس شما هم هوای خودتان را داشته باشید و از کسی توقع نداشته باشید. این مساله موجب می شود تا آرامش بیشتری در روز خود داشته باشید. بهتر است به خواسته های درونی خود رجوع کنید. اگر دوستدار هنر هستید، به گالری، نمایشگاه یا حتی کلاس های ساخت جواهر بروید. امروز از همکاری و همراهی با دیگران لذت خواهید برد. از اینکه از ته دل و صمیمانه حرف بزنید هراسی نداشته باشید. امروز با عشقتان قرار بگذارید و با هم در مورد کار یا مسایل هنری حرف بزنید. او پیشنهادهای خوبی خواهد داشت که برایتان مفید است.

 

فال ابجد متولدین تیر

تیر

ابجد فال شما : ج ج آ

تعبیر ابجد : امروز احساسات شما برانگیخته می شوند. شاید به گذشته ها سفر کنید. در ذهنتان به کسی فکر خواهید کرد که اکنون در زندگی شما حضور ندارد. اما بهتر است با دوستان قرار بگذارید و بیرون بروید. این کمک می کند تا از این فاز فکری بیرون بیایید. مرور گذشته هیچ ارزشی برای شما نخواهد داشت و شاید حتی باعث شود فرصت های کنونی را از دست بدهید. در محل کار، روی خلاقیت خود بیشتر کار کنید. امروز بسیار گرم و صمیمی هستید و به همین دلیل، فراموش کردن مسایل منفی و بخشیدن افرادی که در حقتان بدی کرده‌اند، برایتان آسان خواهد بود. برای یافتن فرد دلخواه نباید به چیزی که نیستید، تظاهر کنید. شما سعی کنید همیشه خودتان باشید و مطمئن باشید در فرصت مناسب فرد دلخواهتان پیدا خواهد شد.

 

فال ابجد متولدین مرداد

مرداد

ابجد فال شما : د ‌د ‌د

تعبیر ابجد : دوست دارید امروز خود را با اطرافیان تان بگذرانید و بر مسائل عاطفی تمرکز بیشتری داشته باشید اما ممکن است در بیان احساسات تان با مشکلاتی رو به رو شوید. باید ببینید که اشکال کار از کجاست. اجازه ندهید این موضوع انرژی مثبت امروز شما را بگیرد. اگر شریک زندگی تان حرف های شما را نمیفهمد، نگران نشوید. شاید بد نباشد کمی به خود و عشق زندگی تان زمان دهید، در این صورت می توانید منطقی تر از قبل تصمیم بگیرید. امید داشته باشید زیرا از آنچه فکرش را می کنید، زودتر به نتیجه خواهید رسید. در ماه آذر سعی کنید بیشتر در محیط های اجتماعی حضور داشته باشید و خود و توانایی‌هایتان را بیشتر نشان دهید. این کار به نفع آینده مالی شما خواهد بود.

 

فال ابجد متولدین شهریور

شهریور

ابجد فال شما : ب ب ب

تعبیر ابجد : امروز کارهای شما به بهترین شکg پیش خواهند رفت. انرژی کاری شما زیاد است و می توانید مدیریت بسیار خوبی بر کارهای خود داشته باشید. در میان کار، ملاقات های مرتبط هم با افراد کارشناس خواهید داشت که بسیار برای شما مفید است. کمی به ظاهر خود رسیدگی کنید. وقتی در رابطه و دوستی های خود خوشحال هستید، دوست دارید بقیه را نیز وارد این شادی کنید. امروز بسیار شاد و خون گرم هستید و همین موجب می شود تا در جمع دوستان خوب بدرخشید و لحظه های عالی داشته باشید. بهتر است از کتاب و تنهایی بیرون بیایید و با دوستان و همکاران باشید. شاید در میان آنها با فرد دلخواه خود آشنا شوید که به یک رابطه عاطفی بی انجامد.

 

فال ابجد متولدین مهر

 

مهر

ابجد فال شما : آ آ ج

تعبیر ابجد : امروز همه جا غیر از آنجایی که باید باشید، هستید. هیجان و ارتباط های شما امروز در بهترین حالت ممکن قرار دارند. باید چشمان خود را باز کنید تا فرصت های جدید زندگی خود را کشف کنید. باید چشم انداز زندگی خود را تغییر دهید. روی پروژه های کاری خود با خلاقیت بیشتری کار کنید. در خانه تنها نمانید و تا جای ممکن در جمع باشید تا انرژی اطرافیان به شما انرژی بدهد. امروز خوشبینانه به زندگی نگاه می کنید. همین موجب می شود چشم انداز تازه ای به زندگی پیدا کنید. شما باید با خلاقیت خود می توانید ارتباط عاطفی خود را بهتر کنید. اگر مجرد هستید، امروز چشمان خود را باز کنید تا فرصت های درست را تشخیص دهید.

 

فال ابجد متولدین آبان

آبان

ابجد فال شما : ب ب ب

تعبیر ابجد : مسائل عاطفی ذهن شما را درگیر کرده است بنابراین بد نیست توجه بیشتری به قلب و ندای درونی تان کنید. اخیرا در ارتباط با عشق تان دچار مشکل شدهاید و گویی در دو مسیر متفاوت از هم قدم بر می دارید اما صبور باشید و برای یک بار هم که شده بگذارید طرف مقابل تان در کارها پیش قدم شود. از بحث های جدی با دیگران نترسید زیرا می تواند نتایج مثبتی برایتان به همراه داشته باشد. برای بستن قرارداد، امروز بهترین زمان است، فقط قبل از امضا هر برگه ای، متن آن را به خوبی بخوانید تا پشیمانی به سراغ تان نیاید. اگر به دنبال راهی برای تغییر روحیه تان هستید، تغییر دکوراسیون خانه یا حتی اتاق خواب می تواند گزینه خوبی برایتان باشد.

 

فال ابجد متولدین آذر

آذر

ابجد فال شما : آ ج آ

تعبیر ابجد : امروز اطلاعات جدیدی در زمینه ای که برایتان بسیار جالب و هیجان انگیز است به دست خواهید آورد. این تازه اول ماجراست و تازه ذره ای از یک دریا اطلاعات را کشف کرده‌اید. امروز حتی اگر اعتماد به نفستان اندکی کمتر از همیشه باشد هم اراده و پشتکار همیشگی‌تان به شما کمک خواهد کرد تا با وجود همه مشکلات و موانع رویاها و اهدافتان را دنبال کرده و اجازه ندهید موانع بی اهمیت جلوی پیشرفتتان را بگیرند. با این همه انتقادات سرسختانه یک نفر شما را به خاطرات تلخ گذشته که شاید حتی در کودک‌تان ریشه داشته باشند خواهد برد. به جای این که ذهن خود را درگیر حرف های بیهوده دیگران کنید سعی کنید با دستیابی به موفقیت انتقام خود را از آنها بگیرید.

 

فال ابجد متولدین دی

دی

ابجد فال شما : د د آ

تعبیر ابجد : امروز روز خوبی است تا از یکی از دوستان خود که مهارت بالایی در استفاده از کامپیوتر دارد کمک بگیرید و علاوه بر حل کردن مشکلی که برای کامپیوترتان پیش آمده است دانش خودتان در این زمینه را هم کمی بالا ببرید. شاید به دنبال ماجرای امروز به این نتیجه برسید که دلتان می خواهد در دوره ای ثبت نام کرده و توانایی های خود را در این زمینه بالاتر ببرید. امروز ممکن است به طور کاملا غیر منتظره خبرهای خوبی به گوشتان برسند که مژده ی اتفاق خوبی را برایتان به همراه دارند. وقوع این اتفاق به احتمال زیاد با تأخیر مواجه خواهد شد، اما خیالتان از این که حتما به واقعیت خواهد پیوست راحت باشد و از این بایت هیچ گونه نگرانی نداشته باشید.

 

فال ابجد متولدین بهمن

بهمن

ابجد فال شما : ج ج ج

تعبیر ابجد : امروز می توانید به خوبی بدرخشید. در جمع هایی که حاضر می شوید به قدری خوش اخلاق و خونگرم هستید که اطرافیان به راحتی با شما ارتباط برقرار می کنند. از این همه انرژی برای نمایش خلاقیت ها و ایده های خود بهره بگیرید. می توانید حتی یک سفر کوتاه به خارج از شهر داشته باشید. اگر در هنر دستی دارید، امروز می توانید طرح های زیبا خلق کنید. زیبایی شناسی شما در مسایل عاطفی نیز تاثیر بسیار دارد. عقاید و علاقه مندی های خود را به عشقتان بگویید و با این مکالمه بیشتر به هم نزدیک شوید. اگر در همه حال اعتماد به نفس خود را حفظ کنید، می توانید افراد بسیاری را به خود جلب کنید.

 

فال ابجد متولدین اسفند

اسفند

ابجد فال شما : ب ب آ

تعبیر ابجد : به عنوان شخصی که سمبل مهربانی و ملایمت است، حال و هوای امروز برای شما چندان خوشایند نخواهد بود. برای شما بسیار دشوار است که در چنین روزی و با حال و هوای دلگیری که بر امروز حاکم است لبخند را به لب های دیگران بیاورید و یا خودتان را با آنها هماهنگ کنید. تنشی که بر جو امروز حاکم شده ممکن است حتی باعث شود بین شما و خواهر و برادرهایتان بحثی پیش بیاید و یا با صمیمی ترین دوستان خود دعوا کنید. اگر برایتان ممکن نیست که امروز از دیگران فاصله بگیرید سعی کنید به هیچ وجه خودتان را درگیر بحث های آنها نکنید و به اعصاب خود مسلط باشید.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 639806 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟