فال روزانه شخصی/ 9 تیر ماه + فیلم
حجم ویدیو: 5.43M | مدت زمان ویدیو: 00:00:23

به گزارش رکنا، فال روزانه به اتفاقاتی که ممکن است در طول روز برای شما پیش بیاید اشاره دارد. فال روزانه از فال های رایج در بین مردم است. فال روزانه و هر فال دیگری به طور صد درصد به تمام اتفاقاتی که در زندگی برایتان رخ می دهد اشاره ندارد. فال روزانه به متولدین ماه های مختلف سال توصیه های جالبی کرده است. فال روزانه خود و عزیزان تان را می توانید در ادامه مشاهده کنید.

فال روزانـه شخصی متولدین فروردین

نماد فروردین

فال روزانه شما نشان می دهد مشکل اصلی شما این است که به جای اینکه وقت تان را روی تلاش برای رسیدن به آنچه می خواهید انجام شود متمرکز کنید تمام مدت نگران هستید که اگر این کار انجام نشود چه اتفاقی خواهد افتاد؟ دست از این فکرها بردارید و روی کارتان متمرکز شوید. در حال حاضر از نظر احساسی در وضعیتی حساس به سر می برید و ممکن است فکر کنید با شما عادلانه رفتار نمی شود و بیهوده با شما مخالفت می کنند. اگر لجبازی را کنار بگذارید خواهید دید که نگاه تان به این وضعیت متعصبانه است و کنار آمدن با دیگران در رسیدن به راه حل خیلی راحت تر خواهد بود.

فال روزانـه شخصی متولدین اردیبهشت

نماد اردیبهشت

در فال روزانه شما عنوان شده که درست است از یکی از نزدیکان تان ناراحت هستید اما غیبت کردن و گفتن مسئله به همه به غیر از شخصی که باعث ناراحتی تان شده است چیزی را حل نخواهد کرد. صحبت کردن با آرامش و حل موضوع به نفع هردوی شما خواهد بود. اگر مواجه شدن با برخی حقایق رویاهای شما را به چالش کشید خیلی تعجب نکنید. مردم خیلی علاقه ای به رویاها و خیالپردازی ندارند. به جای رویاپردازی خیلی مستقیم و براساس برنامه برای رسیدن به هدف هایتان پیش بروید. بهترین روش این است که اول خوب فکر کرده و حساب شده پیش بروید.

فال روزانـه شخصی متولدین خرداد

نماد خرداد

فال روزانه شما نشان می دهد که چرا به جای اینکه این همه عجله کنید از منظره اطراف تان لذت نمی برید؟ از زندگی و تک تک لحظات آن لذت ببرید وگرنه در انتهای راه از اینکه از مسیر لذت نبرده اید پشیمان خواهید شد. یک تلخی کوچک در رابطه عاطفی تان راه را برای بهبود آن باز خواهد کرد. امروز ممکن است با کسانی روبرو شوید که می خواهند خودشان را بهتر از آنچه هستند نشان بدهند. در ارتباط با غریبه ها با احتیاط گام بردارید و سعی کنید ببینید در پشت آن نقابی که به صورت دارند شخصیت واقعی آنها چگونه است. این مسئله در زمینه روابط عاطفی تان نیز صدق می کند. اگر به کسی علاقه مند شده اید اول او را خوب بشناشید، شاید او آن فردی که شما فکر می کنید نباشد.

فال روزانـه شخصی متولدین تیر

نماد تیر

فال روزانه شما دوست عزیز این تفسیر را دارد که درست است از اتفاقی که افتاده خیلی پشیمان هستید اما خیلی خوب می دانید که نمی توان در گذشته زندگی کرد، شما تنها می توانید از اتفاقات گذشته درس بگیرید و در آینده زندگی بسیار بهتری را برای خودتان درست کنید، پس دست از حسرت خوردن بردارید. امروز ممکن است اطلاعاتی به شما داده شود که احساسات فردی که آنها را در اختیارتان می گذارد بر صحت آنها تاثیر گذاشته باشد. حواس تان را جمع کنید و جوانب و حقایق را خوب بسنجید. در غیر این صورت احتمال دارد خودتان را در وضعیتی بیابید که اصلا از آن خوش تان نمی آید. به هشدارهایی که احساسات درونی تان به شما می دهند دقت کنید.

فال روزانـه شخصی متولدین مرداد

نماد مرداد

فال روزانه شما متولد مرداد ماه نشان می دهد سعی کنید انتقادات سازنده دیگران را زیاد به دل نگیرید و به جای جبهه گرفتن و ناراحت شدن از آنها سعی کنید به آنچه دیگران می خواهند به شما یاد بدهند گوش فرا دهید. امروز شاید اوضاع خیلی باب میل تان نباشد اما اگر می خواهید آرامش داشته باشید آن را خیلی جدی نگیرید. اگر در کاری نیاز به کسب اطلاعات دارید امروز روز خیلی خوبی می تواند باشد، چراکه از منابعی که حتی انتظارش را هم ندارید می توانید این اطلاعات را به دست بیاورید. روز خوبی برای تجسس می تواند باشد!

فال روزانـه شخصی متولدین شهریور

نماد شهریور

فال روزانه شما نشان می دهد بعضی از دوستان هستند که نیازی نیست آنها را هر روز ببینید و حتی اگر پس از یک جدایی طولانی مدت همدیگر را ببینید آنقدر با آنها احساس نزدیکی می کنید که انگار همین دیروز از هم جدا شده اید. تا آخر هفته آینده با این دوستان عزیزتان وقت زیادی را خواهید گذراند. امروز با حساسیت فوق العاده ای از هر وضعیت و موقعیتی سر در می آورید. احساسات شدیدتان با عقاید بسیار متعصبانه شما در جدال خواهد بود. به میدان نبرد بین قلب و عقل خوش آمدید! البته امروز به احتمال زیاد جانب قلب تان را خواهید گرفت. احساسی که نسبت به عشق تان دارید را با سخنان زیبا بیان کنید و از تکراری شدن آنها هراسی نداشته باشید.

فال روزانـه شخصی متولدین مهر

نماد مهر

فال روزانه شما می گوید احساس می کنید که توانایی و قدرت شما افزایش یافته است اما نمی دانید با این انرژی تازه چه کاری باید بکنید. سعی کنید به روابط خود با دوستان تان نگاه کنید و ببینید از این قدرت در مورد روابط خود می توانید استفاده کنید؟ استفاده کردن از توانایی هایتان را به مرور زمان فرا خواهید گرفت اما اگر استفاده کردن از آن را فرا نگیرید این قدرت را از دست خواهید داد.

فال روزانـه شخصی متولدین آبان

نماد آبان

فال روزانه شما اینگونه تفسیر می شود که شما خیلی به آینده فکر می کنید و امروز نیز همینطور است. انجام برنامه ریزی های درازمدت پنج ساله و حتی ده ساله هیچ اشکالی ندارد اما رویاپردازی ساده ترین بخش کار است. در نظر داشته باشید که برداشتن گام های منطقی و سازنده نیز بخشی اساسی از این کار است. اعتراف کنید! شما در روابط عاطفی خود سعی می کنید تا جای ممکن از مشکلات خود فرار کنید، این کار شما را در وضعیت پیچیده ای قرار خواهد داد. شما جسارت اینکه افکارتان را بیان کنید ندارید و این مانع اراده و انرژی شما خواهد شد. امروز سعی کنید دست از فرار کردن بردارید و مسئولیت افکارتان را بپذیرید و نگذارید بیان آنها برایتان سخت باشد.

فال روزانـه شخصی متولدین آذر

نماد آذر

فال روزانه شما نشان می دهد که هیچ شکی نداشته باشید که یک روز عالی خواهید داشت. رضایتی به دست خواهید آورد که لبخند را به لب هایتان آورده و روحیه تان را بهبود می بخشد. احتمال دارد که برخی از ارزش های خود را به چالش بکشید. هرچند ممکن است این ارزش ها در زندگی شما تاثیر زیادی داشته باشند اما شاید فکر کنید آنقدرها هم اهمیت ندارند. تایید شدن توسط کسانی که دوست دارید این تفکر که هر کاری امکان پذیر است را در شما تقویت خواهد کرد.

فال روزانـه شخصی متولدین دی

نماد دی

در فال روزانه شما آمده است شما همیشه برای راهنمایی کردن دیگران پیش قدم می‌شوید و تمام تجربیاتی که دارید را در اختیار دیگران قرار می‌دهید اما توصیه می‌کنیم این کار را انجام ندهید زیرا گاهی این کار به نفع شما نیست و اثر سوئی برای شما دارد زیرا با تعریف‌هایی که برای دیگران انجام می‌دهید ممکن است کارهایی را علیه شما انجام دهند. تجربیاتی که کسب کرده‌اید را مانند یک راز نزد خود حفظ کنید، انسان‌ها معمولا رازهایشان را به افراد دیگر منتقل نمی‌کنند.

فال روزانـه شخصی متولدین  بهمن

نماد بهمن

فال روزانه شما بهمن ماهی عزیز نشان می دهد که شما ممکن است ادعا کنید در این روزها زندگی‌تان در وضعیت اورژانسی قرار گرفته است و برای اداره زندگی‌تان با مشکلات عدیده‌ای مواجه هستید اما این موضوعات همگی توهمات ساخته ذهن شما هستند و گرنه شما مشکلات زیادی ندارید یا اگر مشکلات زیادی دارید خداوند راه حل ﺁنها را هم جلوی پای شما قرار داده است اما شما با بی توجهی از تمام این اتفاقات رد می‌شوید. شما ذاتا فردی هستید که به سادگی می‌توانید زندگی‌تان را تحت کنترل داشته باشید. خوشبختانه شما مشکل حادی در زندگی‌تان ندارید.

فال روزانـه شخصی متولدین اسفند

نماد اسفند

فال روزانه شما نشان می دهد که امروز حتی اگر معالجه نیز شده باشید توانایی پرستاری کردن از یک زخم کهنه را دارید اما فقط در گذشته ماندن بهترین روش برای داشتن زندگی شاد نیست. اکنون شما فرصتی برای تغییر کردن دارید و برای این کار لازم است که بیشتر از یک بار به عقب برگردید. اول باید یاد بگیرید که چگونه می توانید اشتباهات گذشته خودتان را ببخشید، پس از این کار شما خواهید توانست به جلو حرکت کنید.

کدخبر: 904469 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟