فال روزانه شخصی / 12 اسفند ماه + فیلم
حجم ویدیو: 3.63M | مدت زمان ویدیو: 00:00:22

به گزارش رکنا، فال روزانه از فال های رایج در بین مردم است. فال روزانه به اتفاقاتی که ممکن است در طول روز برای شما پیش بیاید اشاره دارد. فال روزانه و هر فال دیگری به طور صد درصد اشاره به تمام اتفاقاتی که در زندگی برای تان رخ می دهد ندارد. فال روزانه به متولدین ماه های مختلف سال توصیه های جالبی کرده است. فال روزانه خود و عزیزان تان را می توانید در این بخش از رکنا مشاهده کنید.

فال روزانه فروردین

انسانی آرام هستید و همیشه از حاشیه‌ها دوری می‌کنید، این رویکرد امروز به کمک شما می‌آید و به رغم اینکه مشکلات زیادی در اطراف تان وجود دارد آرامش تان را حفظ خواهید کرد. پای صحبت بزرگان فامیل بنشینید و از تجربه‌های آنها درس بگیرید. خبر فرخنده‌ای به دست شما می‌رسد و این خبر شادی شما و اعضای خانواده را به دنبال دارد. مشکلی در انجام کارهای روزانه پیش نمی‌آید و امروز فرصتی پیدا می‌کنید تا به تفریحات موردعلاقه‌تان برسید. اطرافیان امروز بیشتر از همیشه هوای شما را دارند. از این شرایط استفاده کرده و لحظه‌های شادی را در کنار دوستان و آشنایان سپری کنید.

فال روزانه اردیبهشت

مدتی است که در بستر بیماری گرفتار شده‌اید و حال و‌ روز خوبی ندارید اما جایی برای نگرانی وجود ندارد چراکه امروز احساس می‌‌کنید رو به بهبود هستید و این وضعیت در چند روز آینده ادامه پیدا می‌‌کند و بهبودی کامل حاصل خواهد شد. اجازه ندهید حساب دخل‌و‌خرج زندگی از دست تان خارج شود. از روحیه جذاب و خوش‌مشربی که دارید برای پیدا کردن دوستان و ارتباط‌های کاری جدید کمک بگیرید. عازم سفر هستید اما در آخرین لحظه این سفر به آینده موکول می‌شود. جایی برای نگرانی وجود ندارد چراکه این سفر به غیر از دردسر چیزی برای شما به دنبال نخواهد داشت. در اولین فرصت سری به پدر و مادر یا بزرگان فامیل بزنید. انسان خوش‌کلامی هستید و اطرافیان از هم‌صحبتی با شما لذت می‌برند، این روحیه را ادامه دهید و دوستان بیشتری پیدا کنید.

فال روزانه خرداد

 نگرانی‌ها را با انجام کارهای موردعلاقه‌تان کنار بگذارید. از کارهای خلاف و ناپسند دوری کنید در غیر این صورت دیری نخواهد پایید که کارهای خلاف شما گریبان تان را می‌گیرد و گرفتار خواهید شد. اجازه ندهید اطرافیان اختیار حساب‌و‌کتاب‌هایتان را در دست بگیرند. رازی در دل دارید و می‌خواهید این راز را با همسر یا عشق‌زندگی‌تان درمیان بگذارید اما روز خوبی را برای برملاکردن این راز انتخاب نکرده‌اید. امروز زمان مناسبی است تا خودتان را تحویل بگیرید و با خرید چند دست لباس شیک و زیبا، حسابی خوش‌تیپ کنید. روز شلوغ و پرکاری را تجربه می‌کنید و حجم زیاد کارها ممکن است باعث شود تا اعضای خانواده به این فکر بیفتند که اهمیت زیادی به آنها نمی‌دهید، اجازه ندهید چنین تصوری در میان اهل منزل شکل بگیرد و در اولین فرصت پس از اینکه سرتان خلوت شد، اهمیت بیشتری به اعضای خانواده بدهید و به آنها ثابت کنید که همیشه به فکرشان هستید. قرار است مهمانی کوچکی ترتیب دهید و در این مهمانی در کنار دوستان و آشنایان حسابی تفریح خواهید کرد.

فال روزانه مهر

شرایطی برای استراحت و انجام کارهای موردعلاقه‌تان فراهم می‌شود. فردی به شما پیشنهاد سرمایه‌گذاری می‌کند، این پیشنهاد را جدی بگیرید و زمینه افزایش درآمدتان را فراهم کنید. یکی از دوستان یا اعضای خانواده که سن و سال زیادی دارد در بستر بیماری افتاده و امروز حسابی ناخوش‌احوال است اما نیازی نیست تا نگران سلامت این فرد باشید چراکه وضعیت سلامتی اش رو به بهبود خواهد گذاشت و در چند روز آینده از بستر بیماری بلند می‌شود. مسافرتی را در پیش‌ دارید، در این مسافرت تجربه‌های زیادی به دست می‌آورید و دید بهتری نسبت به زندگی پیدا خواهید کرد. اهل شوخی و بذله‌گویی هستید اما به خاطر داشته باشید که در شوخی‌ها جانب احتیاط را رعایت کنید و زیاده‌روی نکنید.

فال روزانه آبان

برای حل مشکلی که امروز با آن روبرو می‌شوید آرامش خود را حفظ کنید. از مشکلات فرار نکنید و به خاطر داشته باشید که زندگی فراز‌وفرودهای زیادی دارد. حضور بیشتری در جمع داشته باشید و از انزوا دوری کنید. قرار است برای خرید بیرون بروید اما مواظب باشید که ولخرجی نکنید. شخصی که اعتماد زیادی به او دارید امروز به شما ثابت می‌کند که لیاقت اعتماد‌تان را ندارد. از این شرایط درس بگیرید و در آینده با چشم بسته به افرادی که نمی‌شناسید، اعتماد نکنید. خبری خوش از یکی از رفقای قدیمی به شما می‌رسد. علاقه‌ زیادی به پیشرفت و موفقیت دارید اما ضعف‌ها و برتری‌های خود را نمی‌شناسید و این وضعیت جلوی موفقیت‌های آینده تان را گرفته است، امروز مشکلی سر راه شما قرار می‌گیرد و در حین حل این مشکل با نقاط ضعف و قوت خود بیشتر آشنا می‌شوید. این تجربه‌ها را به کوله‌بار تجربه‌هایتان اضافه کنید و شناخت بیشتری نسبت به ضعف‌ها و برتری‌های خود به دست بیاورید.

فال روزانه آذر

فرصتی مهیا می‌شود تا کمی با خود خلوت کرده و با اصلاح نقاط ضعف و تقویت نقاط قوت، مسیر پیشرفت و موفقیت را هموار کنید. همسر یا عشق‌زندگی‌تان خودش را به آب و آتش می‌زند تا شما به رفاه و آرامش برسید. تلاش او را قدر بنهید و در اولین فرصت به عشق‌زندگی‌تان ثابت کنید که شما نیز از هیچ تلاشی برای او فروگذاری نخواهید کرد. بیشتر از همیشه حواس تان را جمع کنید چراکه احتمال دارد برنامه مهمی را فراموش کنید.

فال روزانه دی

جادوی خنده را دست‌کم نگیرید و روز را با خوشحالی و لبخند به پایان برسانید. پولی روانه حساب‌های بانکی تان می‌شود، بهتر است قسمتی از این پول را برای روز مبادا پس‌انداز کنید. برنامه‌ای برای سفر کشیده‌اید اما شرایط مسافرت مهیا نخواهد شد. لحظه‌ای از محبت و رسیدگی به اعضای خانواده غافل نشوید. فکرهای خلاقانه‌ای در ذهن دارید، اما از اجرای این ایده‌ها می‌ترسید و نگران هستید که شکست بخورد. امروز زمان مناسبی است تا دل‌تان را به دریا بزنید و ایده‌هایی که مدت‌ زیادی است در سر دارید را اجرا کنید. مطمئن باشید انجام این ایده‌ها هیچ ضرری برای شما به دنبال نخواهد داشت.

فال روزانه بهمن

راهی سفری خسته‌کننده هستید و حوصله این مسافرت را ندارید اما به نفع شماست که رنج سفر را به جان بخرید، زیرا از این سفر دستاوردهای چشمگیری نصیب شما خواهد شد. مدتی است که احساس می‌‌کنید کارها آن‌گونه که انتظار دارید پیش نمی‌رود و از روند انجام کارها رضایت ندارید، امروز ورق بر می‌گردد و کارهای روزانه راحت‌تر از چیزی که فکرش را بکنید انجام خواهد شد. یکی از دوستان نیازمند کمک است اما این فرد به اندازه‌ای عزت‌نفس دارد که نمی‌خواهد از شما یا دیگران مستقیما درخواست کمک کند. این دوست را شناسایی کنید و بدون اینکه عزت‌نفس او خدشه‌دار شود به وی کمک کنید.

فال روزانه اسفند

از سلامت و شادکامی خود غافل نشوید و امروز بیشتر از همیشه به فکر سلامت تان باشید. میان شما و فردی مشاجره‌ای در می‌گیرد اما این دعوا ختم به خیر خواهد شد. از این شرایط درس بگیرید و در آینده به گونه‌ای رفتار کنید تا کسی از شما بدی به دل نگیرید. به لحاظ مالی افزایش درآمدی را تجربه می‌کنید. اجازه ندهید این افزایش درآمد شما را مغرور کند و به خاطر داشته باشید که همیشه باید پولی را برای روز مبادا کنار بگذارید. به مشکلی بر می‌خورید اما غم به دل خود راه ندهید چراکه اعضای خانواده شما را تنها نمی‌گذارند. تنهایی و خلوت را به حضور در میان جمع و مهمانی‌های خانوادگی ترجیح می‌دهید، امروز بخت با شما یار است، چراکه فرصتی برای تنهایی پیدا می‌کنید و شرایطی دست می‌دهد تا حسابی استراحت کنید. اطرافیان شما را به عنوان فردی زحمتکش می‌شناسند که لحظه‌ای از کار و تلاش برای خانواده دست بر نمی‌دارد، این روحیه از دید دوستان و آشنایان پنهان نخواهد ماند و امروز به شما ثابت می‌کنند که قدر زحمت‌های‌تان را می‌دانند. احتمال ایجاد مشاجره‌ای میان شما و فردی وجود دارد درنتیجه روز را با احتیاط بیشتری سپری کنید و بهانه‌ای دست اطرافیان برای ایجاد مشاجره ندهید. سفره دل تان را پیش اعضای خانواده باز کنید و بار غصه‌های‌ خود را زمین بگذارید.

کدخبر: 873764 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟